کد خبر : 126352
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آذر 1397 - 13:49
-

شاندیزی:داریم آماده می شویم برای قهرمانی آسیا/ازتمام بازیکنان شایسته پیراهن تیم ملی استفاده خواهیم کرد

شاندیزی:داریم آماده می شویم برای قهرمانی آسیا/ازتمام بازیکنان شایسته پیراهن تیم ملی استفاده خواهیم کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال پسران گفت: باید برای حضوری موفق در مرحله نهایی قهرمانی آسیا تلاش مضاعفی کرد تا موفق شویم. حمید شاندیزی، سرمربی تیم ملی فوتسال زیر۲۰ سال درباره اولین دیدار برابر ترکمنستان در مرحله انتخابی جام ملت‌های فوتسال زیر۲۰ سال ۲۰۱۹- ازبکستان گفت: بازی برابر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال پسران گفت: باید برای حضوری موفق در مرحله نهایی قهرمانی آسیا تلاش مضاعفی کرد تا موفق شویم.

حمید شاندیزی، سرمربی تیم ملی فوتسال زیر۲۰ سال درباره اولین دیدار برابر ترکمنستان در مرحله انتخابی جام ملت‌های فوتسال زیر۲۰ سال ۲۰۱۹- ازبکستان گفت: بازی برابر ترکمنستان بخاطر شرایط جوی و وضعیت و خستگی بازیکنان، زیاد جالب نبود و ملی پوشان عملکردشان آنطور که باید مطلوب نبود اما خوشبختانه با تلاش نتیجه لازم را در این دیدار کسب کردیم.

وی در ادامه بیان کرد: اکثر بازیکنان افغانستان از بازیکنان افغانه شهر مشهد هستند که شناخت خوبی از این تیم داشتم تیم افغانستان فوتسال ایرانی را می شناسد و فوتسال به روزی را بازی می کند. در بازی دوم، ملی پوشان شرایط خوبی داشتند و با آنالیزی که از افغانستان داشتیم توانستیم بازی را با نتیجه خوب ببریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال گفت: شرایط ملی پوشان از لحاظ کیفیت فنی رو به رشد است و به لحاظ مهارتی خوب هستند. با تمریناتی که در آینده داریم آماده می شویم برای قهرمانی آسیا و معتقدم که بچه ها مستعد کسب عنوان قهرمانی هستند. اردوهای جدید را برای بازیکنان در نظر گرفته ایم که پس از دو هفته استراحت بازیکنان به اردو می آیند. باید از اکنون باید برای حضور در مرحله نهایی آماده شویم و ازپتانسلی که در این رده سنی وجود دارد نهایت استفاده را خواهیم برد. در واقع تمام بازیکنانی که شایسته پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند، استفاده خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.