کد خبر : 126341
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آذر 1397 - 10:57
-

ناظم‌الشریعه: قبلاً بازیکنان خود را بالاتر از تیم‌ملی می‌دانستند/ شاید بازیکنان از من به علت برخی مسائل فنی راضی نباشند!/ در ایران وقتی بی‌احترامی می‌کنند، حرفی نمی‌زنم

ناظم‌الشریعه: قبلاً بازیکنان خود را بالاتر از تیم‌ملی می‌دانستند/ شاید بازیکنان از من به علت برخی مسائل فنی راضی نباشند!/ در ایران وقتی بی‌احترامی می‌کنند، حرفی نمی‌زنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم الشریعه با گلایه از حواشی موجود برای کادر فنی تیم ملی فوتسال گفت: از همان ابتدا در فوتسال بودم و بازی می‌کردم، بعد هم مربی و ​مدیرعامل باشگاه فوتسال شدم. سال ۸۲ مربی تیم امید بودم و در لیگ بهترین مربی شناخته شدم. باید چکار می‌کردم؟ ​

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم الشریعه با گلایه از حواشی موجود برای کادر فنی تیم ملی فوتسال گفت: از همان ابتدا در فوتسال بودم و بازی می‌کردم، بعد هم مربی و ​مدیرعامل باشگاه فوتسال شدم. سال ۸۲ مربی تیم امید بودم و در لیگ بهترین مربی شناخته شدم. باید چکار می‌کردم؟ ​ کدام بی احترامی را کرده ام؟
وی افزود: از همان ابتدا که به تیم ملی آمدم، این همه هجمه­ برایم درست کرده اند. کدام بی احترامی را به بازیکن و فرد دیگری کرده ام؟ ­ یا حتی به کسی اجازه داده ام که به تیم ملی بی احترامی کند؟ حالا هیچ بازیکنی خودش را بالاتر از تیم ملی نمی‌بیند، در صورتی که قبلا این طور نبود.
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: شخصیت تیم ملی مشخص است و وزیر ورزش هم هر وقت از اخلاق صحبت می‌کند تیم ملی فوتسال را مثال می‌زند. حالا هم شرایطی به وجود آمده است که بهترین موقعیت را داریم.
وی با اشاره به اینکه وجدان تنها محکمه‌ای است که احتیاج به قاضی ندارد، افزود: همین که مردم متوجه هستند کافی است. البته بعضی‌ها هم که در اردو‌های تیم ملی حضور ندارند، متوجه نیستند و فقط از طریق سایت‌ها و فضای مجازی­ شروع به جنجال می‌کنند.
ناظم الشریعه ادامه داد: بازیکنان از شرایط تمرینی راضی هستند، اما شاید از من به علت برخی مسائل فنی راضی نباشند، اما اعتقاد دارم برخی از این کار‌ها باید انجام شود. ­ برای اینکه کسی پیشرفت کند خودش باید تلاش کند نه اینکه بخواهد جای کسی را بگیرد.
وی گفت: همیشه گفته ام که کادرم از من خیلی بهتر هستند. در شرایط بد فدراسیون ­و با فشاری که روی کادر فنی وجود داشت هیچ مصاحبه‌ای نکردم، چون می‌دانم تیم ملی نیاز به آرامش دارد. تیم ملی تنها بخشی است که به دور از مسائل سیاسی وقتی از کشور خارج می‌شود، همه باید به آن احترام­ بگذارند، اما در ایران وقتی بی احترامی می‌کنند، حرفی نمی‌زنم، چون آن کسی که باید حواسش باشد، هست. نه پسر پیغمبر هستم نه چیزی، اما سعی می‌کنم که صادقانه عمل کنم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.