کد خبر : 126433
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 آذر 1397 - 15:02
-

ناظم الشریعه:بازی امشب با اسلواکی نیز شرایط بازی با روسیه را دارد/ تنها مشکل تورنمنت اسلواکی، ضعف داوران است

ناظم الشریعه:بازی امشب با اسلواکی نیز شرایط بازی با روسیه را دارد/ تنها مشکل تورنمنت اسلواکی، ضعف داوران است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم الشریعه در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال که در تورنمنت اسلواکی حضور دارند، گفت: خدا را شکر وضعیت بازیکنان خوب است و تیم ملی در این مسابقات با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه حضور دارد. وی همچنین در مورد پیروزی ۵ بر ۴ بامداد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم الشریعه در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال که در تورنمنت اسلواکی حضور دارند، گفت: خدا را شکر وضعیت بازیکنان خوب است و تیم ملی در این مسابقات با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه حضور دارد.

وی همچنین در مورد پیروزی ۵ بر ۴ بامداد امروز مقابل تیم ملی روسیه در این تورنمنت گفت: در همان ابتدای بازی و در همان دقایق اولیه توانستیم ۲ گل به تیم خوب روسیه بزنیم و در همین دقایق اولیه تمرکز بازیکنان به خوبی بود. روسیه یکی از تیم‌های قدرتمند دنیا است که ۲ بازیکن برزیلی جدید هم به این تیم اضافه شده بود. یکی از این بازیکنان، در بارسلونای اسپانیا بازی‌ می‌کند و دیگری در لیگ برزیل شاغل است.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: هر ۲ بازیکن برزیلی ملی‌پوش روسیه در بازی شب گذشته حضور داشتند. در نیمه اول هم ایران و هم روسیه بازی خوبی از خود نشان دادند، اما متاسفانه در این نیمه بدلیل عدم هماهنگی بازیکنان ۴ بر ۳ از این تیم عقب افتادیم، اما خوشبختانه در نیمه دوم با توجه به روند بازی توانستیم بهتر و روان‌تر مقابل تیم پرقدرت روسیه حاضر شویم و در دقایق آخر بازی گل برتری را به ثمر رسانده و پیروز میدان شدیم.

ناظم الشریعه همچنین در رابطه با بازی امشب مقابل اسلواکی گفت: بازی امشب نیز همان شرایط بازی با روسیه را دارد. این تیم هم مانند روسیه در فوتسال دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد؛ البته نسبت به روس‌ها خیلی جوان‌تر هستند، اما فکر نکنم تجربه کافی در میادین بین‌المللی داشته باشند.

وی افزود: تنها مشکلی که در این مسابقات داریم، ضعف داوران است؛ در بازی با روسیه در صورتی که کارشناسان می‌توانند نظر بدهند، ۲ گل از ۴ گلی که از روسیه دریافت کردیم، داور مقصر بود. امشب تمام تمرکز خود را در بازی با اسلواکی روی این موضوع و بازی قرار خواهیم داد و به بازیکنانمان اعلام کردیم سعی کنند فقط روی بازی تمرکز داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.