کد خبر : 126398
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 آذر 1397 - 12:38
-

نامه تائید AFC مبنی بر میزبانی تبریز برای رقابت‌های فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا

نامه تائید AFC مبنی بر میزبانی تبریز برای رقابت‌های فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای از میزبانی شهر تبریز برای رقابت‌های فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا خبر داد. لیلا یارمحمدی، رئیس دپارتمان فوتسال گفت: پس از بازدید مسئولان AFC از شهر تبریز و امکاناتی که این کلانشهر در بخش فوتسال داشت، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای از میزبانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای از میزبانی شهر تبریز برای رقابت‌های فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا خبر داد.

لیلا یارمحمدی، رئیس دپارتمان فوتسال گفت: پس از بازدید مسئولان AFC از شهر تبریز و امکاناتی که این کلانشهر در بخش فوتسال داشت، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای از میزبانی استان آذربایجان شرقی برای رقابت‌های نهایی فوتسال آسیا در رده سنی زیر ۲۰ سال خبر داد.

وی گفت: این مسابقات با حضور نمایندگان ۱۲ کشور آسیایی از ۲۲ خرداد ماه لغایت ۴ تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود. همچنین با توجه به این که ایران درخواست میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های ۲۰۱۹ آسیا را به میزبانی یکی از استان‌های اردبیل و اصفهان داده بود، نماینده AFC امروز با حضور در اصفهان از امکانات این استان بازدید می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.