کد خبر : 126486
تاریخ انتشار : جمعه 16 آذر 1397 - 13:09
-

ناظم‌الشریعه: هدفمان از حضور در تورنمنت اسلواکی حفظ آمادگی بود نه قهرمانی/جوانان در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت

ناظم‌الشریعه: هدفمان از حضور در تورنمنت اسلواکی حفظ آمادگی بود نه قهرمانی/جوانان در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم‌الشریعه بعد از قهرمانی در تورنمنت سه جانبه فوتسال به میزبانی کشور اسلواکی گفت: خدا را شاکرم توانستیم مثل تورنمنت‌های قبلی قهرمانی را کسب و دل مردم ایران را بار دیگر شاد کنیم. قهرمانی‌های تیم ملی فوتسال متعلق به مردم ایران است. وی در ادامه گفت: بعد از لغو

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم‌الشریعه بعد از قهرمانی در تورنمنت سه جانبه فوتسال به میزبانی کشور اسلواکی گفت: خدا را شاکرم توانستیم مثل تورنمنت‌های قبلی قهرمانی را کسب و دل مردم ایران را بار دیگر شاد کنیم. قهرمانی‌های تیم ملی فوتسال متعلق به مردم ایران است.

وی در ادامه گفت: بعد از لغو بازی با برزیل و تورنمنت قزاقستان تیم ملی تصمیم گرفت که در تورنمنت اسلواکی شرکت کند. البته ما با کمترین تمرین راهی این تورنمنت شدیم و زمان مناسبی برای تمرین و هماهنگی تیم در اختیار نداشتیم و از طرف دیگر لژیونرهای تیم ملی در یکی دو هفته قبل از برگزاری این تورنمنت به ما اضافه شدند.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: در این تورنمنت در بازی اول به خوبی توانستیم رقیب دیرینه خود روسیه را با نتیجه ۵ بر ۴ شکست دهیم. این تیم همیشه درجدول رنکینگ دنیا بالای سر ما بود. بعد از شکست و قهرمانی در این تورنمنت توانستیم یک پله در دنیا صعود کنیم.

ناظم‌الشریعه افزود: در بازی دوم مقابل تیم جوان و بی‌تجربه اسلواکی قرار گرفتیم و ما شناخت کافی از بازیکنان این تیم نداشتیم. البته در این مسابقه کنترل بازی در دست تیم ایران بود اما به خوبی نتوانستیم از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم استفاده کنیم و این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. درست است ما با یک پیروزی و یک تساوی با چهار امتیاز قهرمانی شدیم اما هدفی که از روز اول کادر فنی در این تورنمنت دنبال می‌کرد آماده نگه داشتن تیم ملی بود و برای ما پیروزی و قهرمانی مهم نبود. همانطور که گفتم مهم آمادگی تیم ملی بود.

وی گفت: امیدوارم بتوانیم همیشه برنامه‌ریزی‌های منظم و بهتری برای تیم ملی داشته باشیم و جا دارد از بازیکنانم که واقعاً تلاش و زحمت بسیاری در تیم ملی می‌کشند و صحبت‌های کادر فنی را در زمین اجرا می‌کنند و همچنین از مربیان باشگاه‌ها که بازیکنان ملی‌پوش خود را با توجه به اینکه تیم باشگاه‌های آنها تحت فشار لیگ است در اختیار تیم ملی می‌گذارند تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در پاسخ به این پرسش که «آیا از عملکرد بازیکنان جوان در این تورنمنت راضی بودید یا خیر؟»، گفت: بله، کاملاً خوب بودند. ما باید برای آینده روی این بازیکنان وقت بگذاریم و مطمئناً آنها حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

ناظم‌الشریعه در خصوص حضور علیرضا صمیمی در بین ۱۰ دروازه‌بان برتر جهان تصریح کرد: این افتخاری است که هر سال نصیب کشورمان می‌شود و یکی از بازیکنان ما در جمع برترین‌های جهان قرار می‌گیرد. این اتفاق نشان می‌دهد فوتسال ما رشد کرده است. من هم این افتخار را به علیرضا صمیمی و خانواده‌ او تبریک می‌گویم. این دروازه‌بان در نهایت هر رتبه‌ای به دست بیاورد مهم نیست،‌ همین که بین ۱۰ دروازه‌بان برتر جهان قرار دارد و پرچم ایران را بالا برده، بسیار حائز اهمیت است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.