کد خبر : 126553
تاریخ انتشار : شنبه 17 آذر 1397 - 10:06
-

ناظمی: قضاوتم در المپیک باعث حضور در بین برترین‌های جهان شد

ناظمی: قضاوتم در المپیک باعث حضور در بین برترین‌های جهان شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،گلاره ناظمی درباره حضورش در بین ۱۰ نامزد برتر داوران جهان فوتسال جهان گفت: خیلی خوشحالم که به عنوان نماینده بانوان در بخش داوری در این لیست قرار گرفته‌ام. خدا را شاکرم که در این جایگاه قرار گرفته‌ام. فکر می‌کنم این شایسته داوران ماست، چرا که آنها بارها توانایی‌های خود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،گلاره ناظمی درباره حضورش در بین ۱۰ نامزد برتر داوران جهان فوتسال جهان گفت: خیلی خوشحالم که به عنوان نماینده بانوان در بخش داوری در این لیست قرار گرفته‌ام. خدا را شاکرم که در این جایگاه قرار گرفته‌ام. فکر می‌کنم این شایسته داوران ماست، چرا که آنها بارها توانایی‌های خود را نشان داده‌اند و امیدوارم این روند همچنان ادامه پیدا کند. به خصوص برای بانوانی که در فوتسال و داوری مشغول هستند.

وی گفت: ‌من از سال ۲۰۱۴ در لیست داوران بین‌المللی قرار گرفته‌ام و این انتخاب هم به جهت داوری‌هایی است که در سال ۲۰۱۷ انجام داده‌ام. من رقابت‌های المپیک آسیا و جهانی را قضاوت کردم و از زمانی که در لیست بین‌المللی قرار گرفته‌ام تا به امروز روند روبه ‌رو رشدی داشتم و با توجه به اینکه امسال هم موفق شدم در المپیک جوانان در مرحله فینال در آرژانتین کار قضاوت را انجام دهم این انتخاب صورت گرفته‌است. به هر حال خیلی خوشحالم و امیدوارم بتوانم در رقابت‌های بین‌المللی دیگر، نماینده شایسته‌ای برای ایران باشم.

داور بین‌المللی کشورمان در خصوص قضاوتش برای جام‌ ملت‌های فوتسال اروپا اظهار کرد: این نخستین بار است که در فوتبال اروپا از یک داور آسیایی خانم استفاده می‌کنند. من خیلی خوشحالم که این افتخار بزرگ نصیب من و زری فتحی شده است. این رقابت‌ها اواخر بهمن به میزبانی پرتغال برگزار می‌شود و اتفاق خیلی خوبی رقم خورده که ما از آسیا برای قضاوت دیدار آنها انتخاب شده‌ایم. فوتسال ایران در این چندساله نشان داده سطح بالایی دارد و داوران خانم در سطح آسیا توانایی‌های بالایی دارند و فکر می‌کنم قضاوت من در فینال رقابت‌های المپیک جوانان برای انتخابم در جام‌ملت‌های فوتسال اروپا بی‌تأثیر نبوده است.

ناظمی در ادامه صحبت‌هایش به ظرفیت داوری در بین بانوان ایران اشاره کرد و گفت: داوری در بخش بانوان و آقایان تفاوت زیادی دارد چرا که مردان سرعت بالایی دارند و قطعاً کار به مراتب سخت‌تر خواهد بود. اما از نظر توانایی جسمانی من فکر می‌کنم داوران خانم چیزی کم ندارند و آنها توانایی‌های قابل قبولی دارند. حضور بانوان به عنوان داور به خوبی نشان دهنده این است که تفاوت جنسیتی در این بخش وجود ندارد و داوران آقا و خانم هیچ تفاوتی با هم ندارند. بحث پوشش هم برای AFC و FIFA حل شده و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم. خوشبختانه نگاه به داوران ایرانی خوب است چون در فوتسال زنان و مردان قهرمان آسیا هستیم و همچنین فغانی در بالاترین سطح فوتبال قضاوت می‌کند، همه این موارد نشان می‌دهد داوران ایرانی توانایی قابل قبولی دارند و من هم امیدوارم در قضاوت‌های پیش‌رو خودم نماینده خوبی برای ایران باشم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.