کد خبر : 126597
تاریخ انتشار : شنبه 17 آذر 1397 - 15:30
-

ناظم الشریعه: با برنامه ریزی قصد داریم که به موفقیت برسیم/آمادگی تیم ملی فوتسال در تورنمنت برایمان اهمیت داشت

ناظم الشریعه: با برنامه ریزی قصد داریم که به موفقیت برسیم/آمادگی تیم ملی فوتسال در تورنمنت برایمان اهمیت داشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، محمد ناظم‌الشریعه- سرمربی تیم ملی فوتسال گفت:  قهرمانی‌های تیم ملی فوتسال متعلق به مردم ایران است. بعد از لغو بازی با برزیل و تورنمنت قزاقستان تیم ملی تصمیم گرفت در تورنمنت اسلواکی شرکت کند. خوشبختانه تمرینات خود را برای حضور در این تورنمنت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، محمد ناظم‌الشریعه- سرمربی تیم ملی فوتسال گفت:  قهرمانی‌های تیم ملی فوتسال متعلق به مردم ایران است. بعد از لغو بازی با برزیل و تورنمنت قزاقستان تیم ملی تصمیم گرفت در تورنمنت اسلواکی شرکت کند. خوشبختانه تمرینات خود را برای حضور در این تورنمنت برگزار کرده و از طرفی دیگر لژیونرهای تیم ملی در یکی دو هفته قبل از برگزاری این تورنمنت به ما اضافه شدند.
 ناظم‌الشریعه درباره بازی‌های تیمش در این تورنمنت گفت: در بازی اول به خوبی توانستیم رقیب دیرینه خود روسیه را با نتیجه ۵ بر ۴ شکست دهیم. این تیم همیشه درجدول رنکینگ دنیا بالای سر ما بود. بعد از شکست و قهرمانی در این تورنمنت توانستیم یک پله در دنیا صعود کنیم.
وی گفت: در بازی دوم مقابل تیم جوان و بی‌تجربه اسلواکی قرار گرفتیم و ما شناخت کافی از بازیکنان این تیم نداشتیم. البته در این مسابقه کنترل بازی در دست تیم ایران بود اما به خوبی نتوانستیم از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم استفاده کنیم و این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
سرمربی تیم ملی فوتسال در ادامه بیان کرد: با یک پیروزی و یک تساوی با چهار امتیاز قهرمانی شدیم اما هدفی که از روز اول کادر فنی در این تورنمنت دنبال می‌کرد آماده نگاه داشتن تیم ملی بود و برای ما پیروزی و قهرمانی مهم نبود. همانطور که گفتم مهم آمادگی تیم ملی بود. امیدوارم بتوانیم همیشه برنامه‌ریزی‌های منظم و بهتری برای تیم ملی داشته باشیم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.