کد خبر : 126615
تاریخ انتشار : شنبه 17 آذر 1397 - 17:10
-

نعیمی:بازی با مقاومت قرچک مثل فینال است/ از عملکرد کادر فنی و بازیکنان رضایت دارم

نعیمی:بازی با مقاومت قرچک مثل فینال است/ از عملکرد کادر فنی و بازیکنان رضایت دارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا نعیمی مدیرعامل باشگاه پارسیان شهر قدس با اشاره به بازی حساس این تیم با مقاومت قرچک گفت:این بازی یک دیدار شبه فینال برای ماست که سه امتیاز آن اهمیت زیادی برای ما دارد. ما ۸ دیدار بسیار حساس داریم که ۴ تای آن در خانه است و ضمن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا نعیمی مدیرعامل باشگاه پارسیان شهر قدس با اشاره به بازی حساس این تیم با مقاومت قرچک گفت:این بازی یک دیدار شبه فینال برای ماست که سه امتیاز آن اهمیت زیادی برای ما دارد. ما ۸ دیدار بسیار حساس داریم که ۴ تای آن در خانه است و ضمن اینکه به پیروزی در همه دیدارها فکر میکنیم برای ۴ بازی خانگی خود به چیزی جز سه امتیاز راضی نیستیم تا شرمنده تماشاگران خود نشویم.

نعیمی با ابراز رضایت از کادرفنی و بازیکنان گفت: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و منتظر فرصتی هستیم تا از پایین جدول جدا شویم.با توجه به پتانسیلی که در کادرفنی و بازیکنان وجود دارد این مهم شدنی است و مطمئنم جایگاه پارسیان در انتهاب لیگ بهتر از رده کنونی خواهد بود.ضمن اینکه ما حمایت بی شمار تماشاگران و مردم شهرقدس را داریم و برای رصایت آنها از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

مدیرعامل پارسیان با بیان اینکه جوانان شهر قدس امید زیادی به تیم پارسیان دارند تاکید کرد: مردم این منطقه به تیم شهرقدس علاقه دارند و در بازیهای خانگی نیز استقبال خوبی از این تیم می کنند.ما می خواهیم امتیاز تیم در لیگ برتر بماند تا شهرقدسی ها همچنان یک تیم لیگ برتری داشته باشند.در این مدت حمایت خوبی از ما کرده اند و اگر این روند ادامه داشته باشد قول می دهیم شرمنده آنها نشویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.