کد خبر : 126638
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 آذر 1397 - 13:07
-

از همه انتظار دارم منافع ملی را رعایت کنند

از همه انتظار دارم منافع ملی را رعایت کنند
به نظر می رسد تغییرات در هیات رئیسه فدراسیون و رفتن بازنشستگان قطعی است اما مهدی تاج می تواند به کار خود ادامه دهد تا وزارت ورزش و جوانان ضمن اجرای قانون منع به کارگیری مدیران بازنشسته، از خطر تعلیق نیز جلوگیری کرده باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تنها دو روز بعد از شایعات به وجود آمده پیرامون عدم حضور مهدی تاج در فدراسیون و جدی شدن خطر تعلیق فوتبال ایران، وزیر ورزش و جوانان که در سفر به کرمان به سر می برد درباره ادامه فعالیت مهدی تاج در فدراسیون فوتبال اظهار نظر کرد و با بیان اینکه تاج در فوتبال باقی خواهد ماند، گفت: ما مجری قوانین کشور هستیم و قطعا همه باید به قانون و مردم احترام بگذارند و با همکاری روسای بازنشسته فدراسیون ها این موضوع به خوبی اجرا شده و مشکلی نداریم.

بخش مهم صحبت های وزیر ورزش و جوانان اما پیرامون موضوع هیات رئیسه بود و به نظر می رسد اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به زودی رفتنی خواهند شد تا به این ترتیب ضمن اجرای قانون، فوتبال از تعلیق نجات پیدا کند. دکتر سلطانی فر در این باره گفت: آقای تاج که تلاش خوبی داشتندواز جانبازان دوران دفاع مقدس هستند با استفاده از ماده شصت قانون جامع ایثارگران می تواند به کار خود در فدراسیون ادامه دهد و این موضوع در حال پیگیری وانجام مراحل اداری واجرایی است و در مورد سایر بازنشستگان فدراسیون هم تغییراتی را در دبیر کلی شاهد بودیم که جا دارد از زحمات دلسوزانه آقای ساکت تشکر کنم.

وزیر ورزش و جوانان در بخش پایانی صحبت های خود درباره اعضای هیات رئیسه و وضعیت آنها صراحتا به نقش مجمع اشاره کرد و افزود: درباره سایرین هم بزودی مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در چهار چوب اساسنامه تصمیمات مقتضی و قانونی راخواهد گرفت ولی در هرصورت از همه انتظار دارم منافع ملی را رعایت کنند.

به این ترتیب به نظر می رسد تغییرات در هیات رئیسه فدراسیون و رفتن بازنشستگان قطعی است اما مهدی تاج می تواند به کار خود ادامه دهد تا وزارت ورزش و جوانان ضمن اجرای قانون منع به کارگیری مدیران بازنشسته، از خطر تعلیق نیز جلوگیری کرده باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.