کد خبر : 126628
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 آذر 1397 - 9:50
-

تقی پور:امیدواریم با همین بازیکنان دوباره قهرمانی را تکرار کنیم/ممکن است ملی پوشان در بازی با مقاومت خسته باشند

تقی پور:امیدواریم با همین بازیکنان دوباره قهرمانی را تکرار کنیم/ممکن است ملی پوشان در بازی با مقاومت خسته باشند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اسماعیل تقی پور، سرمربی این تیم با اشاره به شرایط تیمش پیش از این دیدار اظهار داشت: علی‌رغم تعطیلی لیگ، خوشبختانه تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و آماده دیدار با مقاومت البرز هستیم. بازیکنان ملی‌پوش نیز امروز به جمع ما اضافه‌شده‌اند و ممکن است در بازی کمی خسته باشند اما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اسماعیل تقی پور، سرمربی این تیم با اشاره به شرایط تیمش پیش از این دیدار اظهار داشت: علی‌رغم تعطیلی لیگ، خوشبختانه تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و آماده دیدار با مقاومت البرز هستیم. بازیکنان ملی‌پوش نیز امروز به جمع ما اضافه‌شده‌اند و ممکن است در بازی کمی خسته باشند اما بالاخره آن‌ها بازیکنان حرفه‌ای هستند و چنین تجربه‌هایی را پیش از این نیز داشته‌اند.

وی در رابطه با شکست‌ناپذیری تیمش در دیدارهای خانگی و دوران حضورش در مس گفت: همه این‌ها لطف خدا و نتیجه زحمات بازیکنان تیم است و امیدوارم بتوانیم این روند را تا پایان فصل ادامه دهیم.

تقی پور با اشاره به جذب حنیفی ادامه داد: ما به بازیکنانمان اعتقاد و اعتماد داریم به همین دلیل تنها یک بازیکن جذب کردیم و امیدواریم با همین بازیکنان دوباره قهرمانی را تکرار کنیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در رابطه با اختلاف ۵ امتیازی با گیتی پسند صدرنشین نیز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مرحله پلی‌آف به مسابقات امسال اضافه شده است، این اختلاف امتیازی اهمیت چندانی ندارد. اما باید شخصیت تیمی‌مان را حفظ کنیم، بر همین اساس اختلاف امتیازی با صدر جدول را کاهش خواهیم داد تا بتوانیم از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم.

تقی پور در پایان گفت: با حمایت مسئولان و هواداران می‌توانیم دوباره عنوان قهرمانی را کسب کنیم. این پتانسیل امروز در تیم ما وجود دارد و امیدوارم در پایان فصل موفق به تکرار قهرمانی شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.