کد خبر : 126812
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 آذر 1397 - 20:24
-

ماجرای جنجال و درگیری در بازی مس و مقاومت البرز

ماجرای جنجال و درگیری در بازی مس و مقاومت البرز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم مس سونگون در هفته نوزدهم لیگ برتر با نتیجه ۶ بر یک تیم مقاومت البرز را در ورزشگاه پورشریفی تبریز شکست داد. این دیدار با حواشی بسیاری همراه بود که گزارش کامل آن را در ادامه می خوانید: سعید سروری بازیکن مقاومت با فرهاد فخیم در نیمه اول

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم مس سونگون در هفته نوزدهم لیگ برتر با نتیجه ۶ بر یک تیم مقاومت البرز را در ورزشگاه پورشریفی تبریز شکست داد.

این دیدار با حواشی بسیاری همراه بود که گزارش کامل آن را در ادامه می خوانید:

سعید سروری بازیکن مقاومت با فرهاد فخیم در نیمه اول درگیری های پی در پی داشت. سروری در بین دو نیمه از کاپیتان مس عذرخواهی کرد.

قبل از شروع نیمه دوم، از طریق بلندگو اعلام شد علیرضا صمیمی جزو ۱۰ دروازه بان برتر جهان قرار گرفته است. از همین رو فرهاد کشاورز سرمربی مقاومت به سمت مسی ها رفت و تبریک گفت.

در نیمه دوم نیز فرشاد حامدیان بازیکن مقاومت با مصطفی نعمتوند بازیکن مس درگیری های دنباله داری داشت. در یک صحنه داور متوجه این درگیری شد و نعمتوند را با کارت قرمز اخراج کرد.

نیمکت مس در صحنه ای معتقد بود روی مرتضی عزتی خطا گرفته نشده و به داور اعتراض کرد.

یکی از آذری زبان های کادرفنی مقاومت با تماشاگران مس درگیر شد و به دنبال این اتفاق، تماشاگران مس با نیمکت مقاومت درگیری پیدا کردند.

به دنبال این اتفاق، فرهاد کشاورز سرمربی البرزی ها تیمش را بیرون کشید و اعلام کرد به دلیل نبود امنیت، حاضر به ادامه مسابقه نیست.

او همچنین با فرهاد فخیم نیز جر و بحث شدیدی پیدا کرد.

در نهایت با پادرمیانی حامد نجفی مدیرعامل مس و مدیر فرهنگی باشگاه، بازی از سر گرفته شد.

علیرضا صمیمی نیز تماشاگران تیمش را به آرامش دعوت کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.