کد خبر : 126668
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 آذر 1397 - 13:13
-

کفاشیان:به دنبال استقلال فوتسال هستیم

کفاشیان:به دنبال استقلال فوتسال هستیم
علی کفاشیان رییس کمیته فوتسال و نایب رییس فدراسیون فوتبال به همراه کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال با مدیران تیم های فوتسالی هرمزگان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان رییس کمیته فوتسال و نایب رییس فدراسیون فوتبال به همراه کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال با مدیران تیم های فوتسالی هرمزگان دیدار کردند.
علی کفاشیان رئیس کمیته فوتسال و کاظم سلیمانی که برای تماشای بازی آذرخش و سوهان محمدسیمای قم به بندرعباس سفر کرده است قبل از بازی با مدیران تیم های فوتسالی استان هرمزگان به گفت وگو پرداختند.
در این دیدار ابتدا مدیران تیم های فوتسالی مشکلات خود را با رئیس کمیته فوتسال درمیان گذاشتند و سپس کفاشیان گفت: نگاه ویژه ای همیشه به فوتسال دارم وبه دنبال آن هستم که فوتسال روی پای خودش به ایستد. وقتی آمدم فوتسال را دست گرفتم تنها یک اتاق داشت و یک نفر صفر تا صد کارها انجام‌می داد اما این گونه نیست و فوتسال خودش مستقل شده است.
وی بیان داشت: فوتسال در ایران پایگاه بسیار خوبی دارد واین پایگاه خوب باعث شده است که در جهان حرف های زیادی داشته باشیم .
کفاشیان گفت: واقعا خیلی خوشحال شدم در استان هرمزگان اینقدر به فوتسال بها داده می شود وبا تمام‌ مشکلاتی که دارید در پایه بسیار خوب کار می کنید و این که هرمزگان در پایه ها در کشور قهرمان می شود بسیار خوشحال کننده است.
وی گفت : متاسفانه فوتسال در رده های پایه در آسیا جایگاهی ندارد وبیشتر سرمایه گذارها روی تیم های بزرگسالان است که باید به دنبال آن بود که فوتسال هم مثل فوتبال در سطح آسیا تیم های ملی داشته باشیم .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.