کد خبر : 126872
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آذر 1397 - 12:34
-

اعتدادی:شانس تصاحب عنوان بهترین جهان برای من بسیار کم رنگ است/سقف قراداد بانوان ۵۰ میلیون است

اعتدادی:شانس تصاحب عنوان بهترین جهان برای من بسیار کم رنگ است/سقف قراداد بانوان ۵۰ میلیون است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فاطمه اعتدادی در جریان قرارگرفتنش در جمع ۱۰ بازیکن برتر سال جهان با اشاره به انتخاب بهترین بازیکن جهان، اظهار کرد: شانس تصاحب عنوان بهترین جهان برای من بسیار کم رنگ است زیرا رقبای من از کشورهای اسپانیا و پرتغال هستند. ** حضور در جمع کاندیداتوری بهترین های جهان افتخاری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فاطمه اعتدادی در جریان قرارگرفتنش در جمع ۱۰ بازیکن برتر سال جهان با اشاره به انتخاب بهترین بازیکن جهان، اظهار کرد: شانس تصاحب عنوان بهترین جهان برای من بسیار کم رنگ است زیرا رقبای من از کشورهای اسپانیا و پرتغال هستند.

** حضور در جمع کاندیداتوری بهترین های جهان افتخاری برای من و فوتبال ایران است

وی افزود: رتبه فوتبال این کشورها به لحاظ تیمی و انفرادی بیشتر است بنابراین به نظر می آید نماینده همین کشورها شانس بیشتر تصاحب این عنوان را داشته باشند اما همین حضور در جمع کاندیداتوری بهترین های جهان افتخاری برای من و فوتبال ایران است.

ملی پوش فوتسال بانوان ایران با اشاره به اینکه وضع لیگ امسال از سال های گذشته بهتر شده است، اضافه کرد: بازیکنان تیم ملی در باشگاه های حاضر در لیگ برتر پخش شده اند و همه تیم ها حرف برای گفتن دارند و شرایط نسبت به پارسال بهتر شده است.

اعتدادی ادامه داد: لیگ را زیر ذره بین قرارداده اند و پخش از رسانه ملی نشان می دهد بازیکنان ملی پوش و غیر ملی پوش دیده می شوند و در جذب اسپانسر هم مؤثر است و ان شاالله سال آینده لیگ بهتری هم داشته باشیم.

** سقف قراردادهای بانوان فوتسالیست خیلی کم است

وی در ادامه با اعتراض به رقم قراردادهای فوتسالیست های خانم از سقف قراردادهای ۵۰میلیونی خبرداد و اضافه کرد: این خیلی کم است.

ملی پوش فوتسال بانوان ایران با تأکید بر اینکه انتظار ما از مسئولان هدایت اسپانسرها به سمت فوتسال بانوان است، تصریح کرد: یک مقدار این فرهنگسازی شود که بازیکنان خوب تیم ها پخش شوند و اسپانسر ها جذب شوند و مشکلاتی مانند رقم پایین قراردادها و امکانات محدود درست می شود.

وی بیان کرد: امیدوارم فدراسیون هم در این راستا کمکی کند و خیلی زودتر فدراسیون کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان را مشخص کند تا تیم ملی سروسامانی بگیرد، زیرا سال بعد رقابت های آسیایی و جام جهانی را داریم تا از عنوان قهرمانی آسیا دفاع کنیم.

اعتدادی در واکنش به این سؤال که رییس فدراسیون هم در لیست مدیران بازنشسته و در تیرس طرح عدم بکرگیری بازنشستگان قراردارد، اضافه کرد: رییس فدراسیون باید مدیر فوتبالی باشد.

ملی پوش فوتسال بانوان ایران خاطرنشان کرد: این نوع انتخاب به نفع فوتبال کشور است و انتظار داریم اینطور باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.