کد خبر : 126870
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آذر 1397 - 12:49
دسته‌بندی نشده
-

تقی پور: از نیمکت مقاومت حرف هایی به بازیکن ما زده شد/ می خواستند کمی جو را متشنج کنند تا به نفع آنها تمام شود

تقی پور: از نیمکت مقاومت حرف هایی به بازیکن ما زده شد/ می خواستند کمی جو را متشنج کنند تا به نفع آنها تمام شود
سرمربی تیم مس سونگون از متن و حاشیه بازی تیمش با مقاومت البرز می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اسماعیل تقی پور پس از بازی مقابل تیم مقاومت البرز در جمع خبرنگاران افزود: بازی را از دست نداده بودیم بلکه گل اول را اشتباه فردی دریافت کردیم و همان طور که دیدید بعد از گل اول بازی چندین موقعیت گل بدست آوردیم که نهایتا در دقایق ۹، ۱۹ و ۲۰ نیمه اول به سه گل دست یافتیم.
وی یادآوری کرد: طبق آنالیزی که از تیم حریف داشتیم، می دانستیم که تیم دونده ای است و خوب پرس کردند، اما ما نیز در طول هفته تمرینات خوبی انجام داده بودیم و توانستیم یک بار دیگر سه امتیاز شیرین بازی خانگی را کسب کنیم.
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در خصوص غایبان تیمش در بازی مقابل تیم مقاومت البرزعنوان کرد: با صلاحدید کادر فنی به سعید تقی زاده، عسگری و حمید احمدی استراحت دادیم تا در بازی بعدی آنها را در اختیار داشته باشیم.
وی درباره حواشی بازی در نیمه دوم نیز اظهار داشت: آن طور که به من اطلاع داده اند، از سمت نیمکت ذخیره های تیم مقاومت حرف هایی به بازیکنان ما زده شده بود که این اختلافات پیش آمد و می خواستند کمی جو را متشنج کنند تا به نفع آنها تمام شود.
تقی پور در مورد داوری بازی نیز بیان کرد: اگر تیم مقابل بر نحوه داوری این دیدار اعتراض داشته باشند، باید بگویم که این داوری علیه ما بود نه به نفع ما و معتقد هستم که داور در مورد کارت زرد دوم نعمت وند اشتباه تصمیم گیری کرد و نباید این بازیکن اخراج می شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.