کد خبر : 126852
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آذر 1397 - 12:28
-

حسن زاده:شهرداری ساوه در ادامه راه بهتر خواهد شد/روند خوب فرش آرا ادامه دارد/برای بازی با گیتی پسند انگیزه داریم

حسن زاده:شهرداری ساوه در ادامه راه بهتر خواهد شد/روند خوب فرش آرا ادامه دارد/برای بازی با گیتی پسند انگیزه داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن حسن زاده سرمربی فرش آرای مشهد در مورد پیروزی تیمش مقابل شهرداری ساوه گفت: خدا را شکر که یک بازی خوب ،جذاب ، پرگل و همچنین فنی هم ما و هم تماشاگران شاهد بودند و از طرفی روند خوب تیم ما هم از لحاظ فنی ، انگیزه و روحیه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن حسن زاده سرمربی فرش آرای مشهد در مورد پیروزی تیمش مقابل شهرداری ساوه گفت: خدا را شکر که یک بازی خوب ،جذاب ، پرگل و همچنین فنی هم ما و هم تماشاگران شاهد بودند و از طرفی روند خوب تیم ما هم از لحاظ فنی ، انگیزه و روحیه همچنان ادامه دارد. تیم شهرداری ساوه هم تیمی هست که تغییرات زیادی داشته و نیاز به زمان دارد و به نظر بنده در ادامه راه روند بهتری را خواهد داشت . به هر دو تیم علی الخصوص بازیکنان تیم خودمان خسته نباشید میگویم و همه مواردی که تذکر داده بودیم را رعایت کردند که به تبع آن یک بازی خوب و یک نتیجه خوب شکل گرفت و امیدوارم بتوانیم در ادامه راه روند خوبمان را حفظ کنیم تا  رتبه خوبی کسب کنیم تا در پلی آف یک قرعه خوب داشته باشیم و از تماشاگران خوب فرش آرا هم تشکر میکنم که مثل همیشه حضور داشتند و حامی ما بودند.
حسن زاده در مورد اینکه از روند امتیازگیری تیم فرش آرا تا اینجای لیگ راضی بودید یا نه گفت: بلی فکر میکنم که به یک ثبات نسبی خوبی در نتیجه گیری و عملکرد تیم داریم که همین باعث شده یک جایگاه خوبی را هم تا اینجای کار کسب کنیم.
سرمربی فرش آرا در مورد بازی با گیتی پسند اذعان داشت: تیم گیتی پسند اصلاً نیازی به توصیف و تعریف ندارد چون تعداد زیاد ملی پوشان ، شرایط روحی خوب ،صدر جدول از مزیت های این تیم است که باعث میشود مسابقه سختی داشته باشیم ولی بچه های ما نشان دادند که انگیزه لازم را دارند تا بتوانیم اولاً مسابقه خوبی را انجام بدیم ثانیا دست پر از اصفهان برگردیم.
حسن زاده در مورد اینکه آیا بازیکنان مصدوم نظیر عیدی و محمدی به بازی آینده می رسند یا خیر؟تصریح کرد: نه متاسفانه . چون هنوز شرایط تمرینی مساعد نیست و مصدومیت آنها کاملا برطرف مشده و امیدواریم تا هفته های آینده و بازیهای پلی آف به ترکیب ما برسند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.