کد خبر : 126935
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آذر 1397 - 13:45
-

ناظم الشریعه: پیروزی مقابل روسیه و تساوی با اسلواکی نتایج قابل قبولی بود/برنامه های سال آینده را به فدراسیون اعلام کردیم

ناظم الشریعه: پیروزی مقابل روسیه و تساوی با اسلواکی نتایج قابل قبولی بود/برنامه های سال آینده را به فدراسیون اعلام کردیم
سرمربی تیم ملی اظهار کرد: در سال 2020 رقابت های جهانی و آسیایی فوتسال برگزار خواهد شد و ما برای تکرار موفقیت خود در جام جهانی پیش رو برنامه ریزی کرده ایم .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«محمد ناظم الشریعه» اظهار کرد: در سال ۲۰۲۰ رقابت های جهانی و آسیایی فوتسال برگزار خواهد شد و ما برای تکرار موفقیت خود در جام جهانی پیش رو برنامه ریزی کرده ایم و دیدارهای تدارکاتی هم برای رسیدن به این هدف در دستور کار قرار دارد.
وی درباره انتخاب دوباره اش به عنوان نامزد بهترین مربی جهان گفت: هر سال سایت فوتسال پلنت اسامی نامزد های این رشته در بخش های مختلف را اعلام می کند و علاوه بر من، بازیکنان تیم ملی نیز برای کسب جایزه نامزد شده اند. البته در سال های پیش این مهم رخ داده بود. ما نماینده فوتسال کشور هستیم و این افتخار برای ایران است.
وی درباره تورنمنت سه جانبه اسلواکی گفت: بزرگترین فایده رقابت های دوستانه مصاف با تیم هایی است که از نظر فیزیکی و فنی مانند روسیه در سطح بالایی قرار دارند و برای پیشبرد اهدافی که تیم ملی دنبال می کند بسیار مهم است.
سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: پیروزی مقابل روسیه و تساوی با اسلواکی نتایج قابل قبولی بود که منجر به قهرمانی ایران شد و علاوه بر آن سطح بازیکن خود را به خوبی محک زدیم.
ناظم الشریعه در خصوص دیگر رقابت های تدارکاتی که در پیش دارند اظهار داشت: دو دیدار دوستانه با صربستان اوایل دی ماه برگزار می شود که آخرین اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال در سال ۲۰۱۸ است. این تیم مانند تیم های روسیه و بلاروس که پیش از این مقابل آنها به میدان رفتیم، بسیار فنی و فیزیکی است.
وی ادامه داد: مصاف با این تیم ها خیلی به رشد فنی و فیزیکی بازیکنان کمک می کند و سبب می شود آنها برای دیدارهای رسمی و سخت آماده تر شوند.
سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص برنامه های سال ۲۰۱۹ نیز گفت: برنامه های خود را برای سال آینده میلادی به کمیته فوتسال فدراسیون اعلام کردیم. هر چقدر مسابقات دوستانه ما بیشتر شود برای رقابت های رسمی موفق تر خواهیم بود.
ناظم الشریعه گفت: اعضای تیم ملی فوتسال در مواقعی که لازم شود از ساختمان پک (مرکز آماده سازی تیم های ملی فوتبال ایران) استفاده می کنند و مشکلی برای این مهم وجود ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.