کد خبر : 126881
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آذر 1397 - 12:28
دسته‌بندی نشده
-

کشاورز : کاپیتان تیم مس به دنبال حاشیه بود/با ایجاد حاشیه‌ همیشه نمی‌توانند موفقیت کسب کنند

کشاورز : کاپیتان تیم مس به دنبال حاشیه بود/با ایجاد حاشیه‌ همیشه نمی‌توانند موفقیت کسب کنند
سرمربی مقاومت البرز اظهار داشت: متاسفانه فوتسال در ایران از فضای فنی خارج شده و به سمت و سوی دیگر می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد کشاورز سرمربی مقاومت البرز اظهار داشت: متاسفانه فوتسال در ایران از فضای فنی خارج شده و به سمت و سوی دیگر می‌رود و ما آمده بودیم فوتسال بازی کنیم و به دنبال حواشی نبودیم، اما متاسفاته اتفاقاتی افتاد و بازیکن حریف به دنبال درگیری بوده و بازیکنان من جوان هستند و از این اتفاقات ترسیدند.

وی گفت: تیم مس‌سونگون ورزقان مدعی قهرمانی است و این تیم قهرمان آسیا بوده و افتخار فوتسال ایران است و ما افتخار می‌کنیم به بودن تیم مس سونگون و چنین مجموعه‌ای و حتما تیم مس بهتر از ما بود و برد مقابل ما را به مجموعه مس سونگون تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم مقاومت البرز گفت: همه تماشاگران به سالن آمدند که از تماشای فوتسال لذت ببرند و من در تبریز دوستانی زیادی داریم و مادرم آذری است و انتظاراتی از مجموعه مس دارم و باید عنوان کنم کاپیتان تیم مس سونگون به دنبال ایجاد حاشیه بود.

وی در مورد اینکه چرا می‌خواست تیمش را بیرون بکشد، گفت: یکی از تماشاگران به سمت بازیکنان ما حمله کرد و من به همین علت تیم را می‌خواستم تیمم را بیرون بکشم، چون امنیت نداشتیم، اما از مسوولین هیات فوتبال تبریز و برگزار‌کنندگان مسابقه تشکر می‌کنم که شرایط برگزاری این دیدار را فراهم کردند.

کشاورز گفت: کاری نکنیم که تیمی از بازی در تبریز بترسد و من بابت حواشی که توسط یک نفر در این بازی ایجاد شده بود، متاسف هستم.

وی گفت: ما ۴ بازیکن اصلی نداشتیم، اما در مورد تیم مس سونگون اصلا نمی توان گفت کدام بازیکن اصلی است و همه برندهای فوتسال کشور در تیم مس هستند و ما تیم جوان هستیم و فنی بازی می کردیم و هزینه تدارکات این تیم بیشتر از کل هزینه تیم می‌باشد.

کشاورز گفت: سعید سروری روی بازیکن مس خطا کرده و آمده معذرت می‌خواهد و دست می دهد، اما بازیکن مس با وی درگیر می‌شود و من چنین چیزی ندیدم و بعد از این اتفاق تیم من ترسید و شرایط دیگری در این بازی رقم خورد و من به تیم فنی مس سونگون تبریک می‌گویم، اما با ایجاد این حاشیه‌های همیشه نمی‌توانند موفقیت کسب کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.