کد خبر : 127314
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آذر 1397 - 10:17
-

ایرانمنش:بارها به چینش داوران اعتراض کردیم/بازی به دلیل اشتباهات سرشار داوری احساسی شد

ایرانمنش:بارها به چینش داوران اعتراض کردیم/بازی به دلیل اشتباهات سرشار داوری احساسی شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال بانوان با پیروزی پرگل تیم دختران کویر مس کرمان برابر پارس آرای شیراز همراه بود. دختران کویر در این بازی ۱۰ بر یک حریف بحران زده را شکست دادند اما حتی چنین پیروزی قاطعی هم باعث نشد سعیده ایرانمنش سرمربی دختران کویر شمشیر انتقاد از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال بانوان با پیروزی پرگل تیم دختران کویر مس کرمان برابر پارس آرای شیراز همراه بود. دختران کویر در این بازی ۱۰ بر یک حریف بحران زده را شکست دادند اما حتی چنین پیروزی قاطعی هم باعث نشد سعیده ایرانمنش سرمربی دختران کویر شمشیر انتقاد از داوران را غلاف کند.

سعیده ایرانمنش پس از پیروزی تیمش دختران کویر مس کرمان برابر پارس آرای شیراز در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم اما موقعیت های گل زیادی از دست دادیم اما بازی به دلیل اشتباهات سرشار داوری احساسی شد اما نتیجه خوبی گرفتیم.

او ادامه داد: بازیکنان ما قوی تر از آنی هستند که نشان می دهند. ما گل هایی زیبا به ثمر رساندیم و این گل ها ، روی برنامه های تمرین شده به ثمر رسید. آن چه که از بازیکنانم خواسته بودم انجام داده بودم اما مدیریت ضعیف داور بازی را به هم ریخت.

سرمربی تیم دختران کویر که اصولا به ندرت حاضر به گفتگو با رسانه ها می شود گفت: به بازیکنانم خسته نباشید می گویم. ما بارها نسبت به وضعیت چینش داوران بازی ها انتقاد داشته ایم و ای کاش مسئولان چینش داوران نگاهی یک طرفه به این موضوع نداشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.