کد خبر : 127525
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آذر 1397 - 11:47
-

تیم ملی با لژیونر ها به مصاف صربها می رود/ اردوی دو روزه برای آمادگی ملی پوشان

تیم ملی با لژیونر ها به مصاف صربها می رود/ اردوی دو روزه برای آمادگی ملی پوشان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با توجه به برگزاری دیدار دوستانه تیم های ملی فوتسال بزرگسالان ایران و صربستان، کادر فنی در نظر دارد تا با برگزاری اردوهای دو تا سه روزه ، شرایط ملی پوشان به گونه ای شود که به هماهنگی لازم برای بازی برابر صربستان برسند. بر همین اساس با توجه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با توجه به برگزاری دیدار دوستانه تیم های ملی فوتسال بزرگسالان ایران و صربستان، کادر فنی در نظر دارد تا با برگزاری اردوهای دو تا سه روزه ، شرایط ملی پوشان به گونه ای شود که به هماهنگی لازم برای بازی برابر صربستان برسند.
بر همین اساس با توجه با زمان فیفا دی در بهمن ماه، قرار است تیم ملی فوتسال صربستان در این کشور و در روزهای ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه دو بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال بزرگسالان ایران برگزار کند.
گفتنی است؛ برای دیدار با صربستان و با نظر سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان، بازیکنان جوان و با تجربه استفاده خواهد شد تا بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند.
ضمن اینکه لژیونر ها هم با توجه به فیفا دی ها می توانند در کنار تیم حضور داشته باشند و طبق نظر سرمربی می توانند در کنار بازیکنان دیگر حضور داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.