کد خبر : 127501
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آذر 1397 - 13:30
-

خزائی :داور دوم در سطح دیدار تیم‌های بالانشین نبود/جایگاه گیتی پسند در جدول گویای کیفیت این تیم است

خزائی :داور دوم در سطح دیدار تیم‌های بالانشین نبود/جایگاه گیتی پسند در جدول گویای کیفیت این تیم است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید خزائی پس از شکست ۵ بر ۲ تیمش برابر گیتی‌پسند اصفهان در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود. گیتی‌پسند بازیکنان بسیار بزرگی دارد که جایگاه آنها در جدول رده‌بندی نیز گویای کیفیت این تیم است. وی افزود: بازی را خوب آغاز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید خزائی پس از شکست ۵ بر ۲ تیمش برابر گیتی‌پسند اصفهان در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود. گیتی‌پسند بازیکنان بسیار بزرگی دارد که جایگاه آنها در جدول رده‌بندی نیز گویای کیفیت این تیم است.

وی افزود: بازی را خوب آغاز کردیم و با فرصت‌هایی که به دست آوردیم، می‌توانستیم در ابتدای بازی به گل برسیم که نشد و گیتی‌پسند با استفاده از تجربه بیشتر خود به گل رسید. در نیمه دوم برای جبران به زمین آمدیم که متأسفانه باز هم گل بدی خوردیم. در مجموع بازی خوبی بود که تماشاگران از ان لذت بردند و این برد را به تیم گیتی‌پسند تبریک می‌گویم.

بازیکن تیم فوتسال فرش آرای مشهد درباره اعتراض به داوری این بازی گفت: به نظر من داور دوم در سطح دیدار تیم‌های اول و سوم جدول رده‌بندی نبود. وقتی گیتی‌پسند ۵ خطائه بود، بازیکن ما را هل دادند که داور خطا نگرفت و با این صحنه خیلی عادی برخورد کرد و زمانی هم که برای اعتراض به سمتش رفتیم، فرار می‌کرد.

خزائی ادامه داد: البته این بازی تمام شد و نتیجه آن هم تغییر نمی‌کند. به گیتی‌پسند تبریک می‌گویم و برای کسب پیروزی در هفته‌های بعدی تلاش می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.