کد خبر : 127538
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آذر 1397 - 12:55
دسته‌بندی نشده
-

طنین تلخ شعارهای قومیتی در ورزشگاه حیدریان قم!/ اخراج کاپیتان، سرپرست و مربی مس/ کمیته اخلاق ورود می‌کند؟

طنین تلخ شعارهای قومیتی در ورزشگاه حیدریان قم!/ اخراج کاپیتان، سرپرست و مربی مس/ کمیته اخلاق ورود می‌کند؟
در ديدار تيم‌هاي سوهان محمد سيما قم و مس ورزقان اتفاقات تلخي در جريان بازي رخ داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اگر چه به نظر دیدار تیم‌های محمد سیمای قم و مس ورزقان فارغ از جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی می‌توانست تبدیل به یک دیدار جذاب شود اما حواشی ناپسند کام علاقمندان به فوتسال را بار دیگر در قم تلخ کرد.

در این بازی که با درخشش خیره‌کننده حمید احمدی و همچنین سعید تقی‌زاده همراه بود در واپسین ثانیه‌های نیمه اول در حالی که مس از حریف خود عقب افتاده بود ناگهان شعارهای برخی تماشاگرنماها در سکوهای ورزشگاه حیدریان رنگ و لعاب قومیتی به خود گرفت تا جایی که داور را هم مجبور به توقف بازی کرد.

داور سوم این بازی اعلام کرد تا لیدرهای قمی از بازی بیرون نروند یا اهانت‌های آنها خاتمه نیابد، بازی را ادامه نخواهد داد که در همین اوضاع برخی اعتراضات و تلاش داور برای کنترل بازی با کارت‌های زرد و قرمز، کار را از حالت عادی در ورزشگاه حیدریان خارج کرد.

اخراج فرهاد فخیم با کارت قرمز داور در حالی که دروازه‌بان محمد سیما مدعی فحاشی از جانب او بود اولین جرقه بالا گرفتن حواشی در این دقایق بود ضمن اینکه بلافاصله اخراج شیخ‌الاسلامی سرپرست مس ورزقان که به تصمیم داور معترض بود، کار را برای نارنجی‌پوشان میهمان بغرنج‌تر کرد. ضمن اینکه در ادامه نیز مجید زارعی مربی مسی‌ها هم از سوی داور به سکوها فرستاده شد.

این بازی در نهایت با برتری ۶ بر ۵ مسی‌ها در خانه حریف به پایان رسید اما جو ملتهب ورزشگاه تا ساعاتی پس از بازی نیز باعث شد تا با نظر نیروی انتظامی، مس دیرتر از ورزشگاه خارج و راهی فرودگاه مهرآباد تهران شود.

به نظر می‌رسد با تصاویری که از این بازی اکنون در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برای جلوگیری از تسری این پدیده تلخ شعارهای قومیتی ورود خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴

فرهار فخیم باید ۳ جلسه محروم شه.هر هفته داره حاشیه درست میکنه

بازیکنانتون هم برای قمه یا شهرهای دیگه سونگون آخه شما چه حرفی دارید غیر از پول؟؟💰💰💰

نام یکشنبه , ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸

عامل اصلى درگیرى ها و فحاشى فرهاد فخیم بود این بازیکن خیلى بى تربیت و بى ادب تشریف دارند باید ادب بشوند وگرنه دفعه بعد خودمان ادبش میکنیم!!!!