کد خبر : 127520
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آذر 1397 - 10:31
-

پیروزی مقتدرانه سفیر گفتمان/ شاهین کرمانشاه عقده گشایی کرد/ سه امتیاز سوغات سربازان تهرانی از شیراز / پیروزی دلچسب قزوینی ها در اصفهان

پیروزی مقتدرانه سفیر گفتمان/ شاهین کرمانشاه عقده گشایی کرد/ سه امتیاز سوغات سربازان تهرانی از شیراز / پیروزی دلچسب قزوینی ها در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته دوازدهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه ب، عصر جمعه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد: شاهین کرمانشاه ۸ – مقاومت عباس نژاد اقلید ۲ گلزنان: وحید ندری ۳ – کوروش محمدی ۲

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته دوازدهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه ب، عصر جمعه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد:

شاهین کرمانشاه ۸ – مقاومت عباس نژاد اقلید ۲

گلزنان:
وحید ندری ۳ – کوروش محمدی ۲ – پیام رستمی ۲ – حامد ایوانی (کرمانشاه)

مقاومت عباس نژاد اقلید که هفته گذشته تیم صدر جدولی سفیر گفتمان را متوقف کرده بود، در این هفته برابر شاهین کرمانشاه قرار گرفت. شاهینی ها که در خانه پرقدرت ظاهر می شوند، به این روند خود ادامه دادند و عقده گشایی کرده و هشت گل به اقلیدی ها زدند. شاهین کرمانشاه با کسب این پیروزی هفده امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت. اقلیدی ها نیز نُه امتیازه باقی ماندند و کماکان در منطقه سقوط هستند.
سفیر گفتمان تهران ۸ – ایرالکو اراک صفر

گلزنان:
حمیدرضا درستانی ۲ – سعید حاجیلری ۲ – مجتبی امیرخانی ۲ – محمد شاهسون -کریم مهدی زاده (تهران)

تیم صدرنشین لیگ یک در این گروه از ایرالکو اراک پذیرایی می کرد. سفیر گفتمان با ارائه یک بازی زیبا موفق شد به یک پیروزی پرگل و عجیب و غریب دست پیدا کند. تیم ایرالکو اراک با این نمایش ضعیف سیزده امتیازی باقی ماند و در رده پنجم جدول قرار گرفت. سفیر گفتمان نیز جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم تر کرد و بیست امتیازی شد. سفیر که هفته گذشته نتیجه خوبی نگرفته بود با این پیروزی دوباره برای حریفان خط و نشان کشید و عقده گشایی کرد.
رعد پدافند اصفهان ۱ – شهرداری قزوین ۵

گلزنان:
محسن رسولی(اصفهان)
سعید نعمتی ۳ – مهدی عبداللهی – مسلم حیدری (قزوین)

شهرداری قزوین که هفته قبل برابر رامک شیراز پیروز شده بود، روند نتیجه گیری مثبت خود را ادامه داد و توانست به رعد پدافند اصفهان غلبه کند. سربازان اصفهانی که برای بقاء در لیگ تلاش می کنند کماکان خطر سقوط را احساس میکنند و تنها هفت امتیاز تا به اینجای کار کسب کرده اند‌. شاگردان باغبان صالحی در قزوین با این پیروزی شانزده امتیازی شده و در رده چهارم جدول قرار گرفتند.
شاهد رامک شیراز ۲ – مقاومت تهران ۴

گلزنان:
محمد زارعی – حافظ رضایی (شیراز)
مهدی ابوترابی – حمید چرخچیان – حمید دستمردی (قزوین)

تیم مقاومت تهران که تا به این جای کار عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشته است و هفته گذشته نیز شاهین کرمانشاه را مغلوب کرد، در این هفته میهمان شاهد شیراز بود. شیرازی ها که تا به اینجای کار در نیم فصل دوم خوب کار نکرده اند، در این بازی هم در خانه نتوانستند عملکرد خوبی از خود نشان دهند و باز هم باختند. شیرازی ها رده به رده در جدول پایین می آیند و هم اکنون با نه امتیاز در رده ششم هستند. مقاومت تهران هم با کسب این سه امتیاز مجموع امتیازات خود را به عدد هجده رساند و به یک قدمی صدر جدول رسید‌.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

اسامی گلزنهای مقاومت تهران اشتباه نوشته شده
گلزنان امیدشعبانی.سعیدعیسایی.ابوالفظل حیدری.محمدرفیعی