کد خبر : 127696
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آذر 1397 - 21:29
-

درخشش نظری و کرد در هفته های ابتدایی لیگ اندونزی+ عکس

درخشش نظری و کرد در هفته های ابتدایی لیگ اندونزی+ عکس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با شروع فصل جدید لیگ برتر اندونزى، تیم فوتسال واموس دو بازى اول خود را با درخشش دو بازیکن ایرانى خود با برد پشت سر گذشت. واموس که محمدرضا کرد را به عنوان بازیکن و مصطفى نظرى را درون دروازه در اختیار دارد در بازى اول خود با نتیجه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با شروع فصل جدید لیگ برتر اندونزى، تیم فوتسال واموس دو بازى اول خود را با درخشش دو بازیکن ایرانى خود با برد پشت سر گذشت.
واموس که محمدرضا کرد را به عنوان بازیکن و مصطفى نظرى را درون دروازه در اختیار دارد در بازى اول خود با نتیجه ٣ بر ١ تیم کسمو را شکست داد و در بازى دوم با نتیجه قاطع ۴ بر صفر تیم کبومن را پشت سر گذاشت. این برد در حالى اتفاق افتاد که نظرى با درخشش خود در بازى دوم، بهترین بازیکن هفته شد.
در پایان این بازى سرمربى واموس از درخشش دو ستاره ایرانى خود اعلام رضایت کرد و گفت کُرد به تازگى به جمع ما اضافه شده و احتیاج به زمان بیشترى براى هماهنگى و انطباق با شرایط را دارد.
تیم فوتسال واموس که تا به حال دو بازى اول خود را در لیگ با برد آغاز نکرده بود با این ٢ برد با ۶ امتیاز در صدر جدول جاى گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲

لیگ ٢ ایران سطحش خیلى بالاتر از اندونزى هست اصلا باعث خجالت هست که بازیکنان ایرانى به این کشورها مى روند

نام ... سه شنبه , ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۷:۴۸

شما هم برو