کد خبر : 127650
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آذر 1397 - 12:48
دسته‌بندی نشده
-

کفاشیان همچنان در فدراسیون/ تا تشکیل مجمع خبری از جدایی نیست

کفاشیان همچنان در فدراسیون/ تا تشکیل مجمع خبری از جدایی نیست
علی کفاشیان دیروز در دفتر کار خود با ناظم الشریعه سرمربی تیم فوتسال ایران دیدار کرد که این دیدار به خوبی نشان می دهد علی کفاشیان هم همانند فریدون اصفهانیان از سمت خود استعفا نخواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان دیروز در دفتر کار خود با ناظم الشریعه سرمربی تیم فوتسال ایران دیدار کرد که این دیدار به خوبی نشان می دهد علی کفاشیان هم همانند فریدون اصفهانیان از سمت خود استعفا نخواهد داد.

این در حالی است که چند روز پیش محمد رضا ساکت به بهانه بازنشستگی از سمت خود استعفا کرد. از سویی در صحبت‌هایی که از سوی مهدی تاج با وزیر ورزش شده بود این طور عنوان شد که این دو مدیر تا پیش از برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال -که در تاریخ ۹ دی برگزار می شودپ از سمت خود استعفاء خواهند کرد اما مصاحبه فریدون اصفهانیان و برنامه های کاری که علی کفاشیان می چیند چنین چیزی را نشان نمی دهد.اصفهانیان گفته بود فدراسیون نهادی غیر دولتی است و ما هم منتظر جواب نامه مان از وزارت ورزش هستیم.

در عین حال کفاشیان در این باره گفته است:«در حال انجام پروسه قانونی هستیم. اساسنامه ما مقرراتی را تعیین کرده و ما طبق آن اساسنامه عمل می‌کنیم و در اولین مجمعی که تشکیل شود تصمیم می‌گیریم. البته هنوز تاریخ برگزاری مجمع معلوم نیست.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.