کد خبر : 127737
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1397 - 14:01
-

بیضایی:سن ایچ را می بریم تا بدون استرس لیگ را ادامه دهیم/ شک نکنید پارسیان در لیگ می ماند

بیضایی:سن ایچ را می بریم تا بدون استرس لیگ را ادامه دهیم/ شک نکنید پارسیان در لیگ می ماند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد بیضایی نژاد بازیکن تیم پارسیان شهر قدس در مورد وضعیت خودش در این تیم گفت: خدا را شکر شرایط خودم راضی کننده بوده است و تا الان ١٠ تا گل زدم و ١۴ تا پاس گل دادم و امیدوارم در ادامه لیگ نیز با بازی های خوب برای تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد بیضایی نژاد بازیکن تیم پارسیان شهر قدس در مورد وضعیت خودش در این تیم گفت: خدا را شکر شرایط خودم راضی کننده بوده است و تا الان ١٠ تا گل زدم و ١۴ تا پاس گل دادم و امیدوارم در ادامه لیگ نیز با بازی های خوب برای تیم مثمر ثمر باشم.

این بازیکن با اشاره به وضعیت حساس پارسیان در هفته های باقی مانده تاکید کرد: شرایط تیم خوب است و همه بچه ها هم قسم شدیم که بازی حساس مقابل سن ایچ را ببریم تا شرایطمان برای ادامه لیگ با حاشیه امنیت بهتری همراه باشد.

بیضایی افزود: مدیر عامل باشگاه آقای نعیمی هم به وعده شان عمل کردند و پرداختی های بچه ها را انجام دادند تا با روحیه ای خوب به مصاف سن ایچ برویم. بازی با سن ایچ هم بازی سختی است ولی ما محکوم به برد هستیم که انشالا با برد بتونیم دل هوادارانمان و مردم خوب شهرقدس را شاد کنیم و هم اینکه خودمان با خیال راحت تر و استرس کمتر بقیه بازی ها را انجام بدهیم .

این بازیکن گلزن در پایان اذعان داشت: شک نکنید که تیم پارسیان در لیگ می ماند. اگر بدشانس نبودیم الان باید جزو تیم های حاضر در پلی آف بودیم چون هم بازیکنان خوب هم کادرفنی خوب و هم امکانات لازم را داشتیم .امیدوارم لیگ برای من و تیمم به خوبی و خوشی به پایان برسد تا شرمنده مردم شهر قدس نشویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.