کد خبر : 127726
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1397 - 12:07
دسته‌بندی نشده
-

تنها لژیونر ایرانی لیگ انگلیس به منچستر پیوست + عکس

تنها لژیونر ایرانی لیگ انگلیس به منچستر پیوست + عکس
تنها بازيكن ايراني حاضر در ليگ فوتسال انگلستان به تيم منچستر پيوست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پیمان سرلک بازیکن سابق تیم‌های میثاق تهران، مقاومت قرچک که چند سالی را راهی لیگ های اروپایی شده پس از یک فصل حضور در لیگ فرانسه، شهریور ماه امسال رسما وارد لیگ انگلیس و باشگاه بیرمنگام شد اما در نهایت با درخشش خود موفق شد راهی تیم پر قدرت منچستر شود.

سرلک که شب گذشته در اولین بازی رسمی خود برای منچستر موفق به زدن دو گل و یک پاس گل شد، به خبرنگار Fut5al گفت: چندین هفته اول لیگ انگلیس را در بیرمنگام بازی کردم که الحمدالله بازی‌های خوبی هم به نمایش گذاشتم اما با سرمربی تیم به مشکل برخورد کردم و همین موضوع باعث شد تا به محض دریافت چراغ سبز از جانب منچستر که بازی مرا دیده بود، راهی این شهر شوم.

وی افزود: با این تیم خوب شهر منچستر چند جلسه‌ای تمرین کردم که بلافاصله منجر به قرارداد رسمی شد و اکنون نیز تبدیل به یکی از مهره‌های اصلی آقای سرجی سرمربی اسپانیایی تیمم شده‌ام و شب گذشته نیز توانستم در یک بازی حساس هفته نهم، دو گلی بزنم که تیم ما را به رده سوم جدول کشاند.

پیمان سرلک که با ۲۷ سال سن تنها لژیونر ایرانی حاضر در لیگ انگلیس به شمار می‌آید، تاکید کرد: در منچستر یک بازیکن پرتغالی، چهار بازیکن اسپانیایی و یک هلندی در کنار سایر بازیکنان بومی خود داریم که تیم خوبی را درست کرده و انشاالله بتوانیم با کسب عنوان راهی مسابقات جام باشگاه‌های اروپا شویم.

تنها لژیونر ایرانی لیگ انگلیس با اشاره به امکانات فوتسال لیگ این کشور خاطرنشان کرد: اگرچه سیاست انگلیس از فوتسال راهی برای پیشرفت در فوتبال است اما در باشگاه‌داری یک لیگ بی‌نظیر در فوتسال حاکم است که از لحاظ مدیا، آکادمی پایه، امکانات تیم و … همه چیز حرفه‌ای است و حتی قواعد رسمی بلیط‌فروشی نیز در این لیگ رعایت می‌شود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا تیم فوتسال منچستر ارتباطی با منچستر یونایتد و یا منچستر سیتی دارد یا خیر؟ گفت: این باشگاه یک باشگاه مستقل فوتسال است اما من در غالب تمرینات تیم می‌بینم که بازیکنانی از دو تیم پرطرفدار فوتبالی این شهر گهگدار در تمرینات ما حاضر می‌شوند و برایشان جذاب است که آخرین بار جسی لینگارد بر سر تمرینات ما حاضر شد و با بازیکنان مسابقه پنالتی داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.