کد خبر : 127758
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1397 - 18:22
دسته‌بندی نشده
-

روایت رئیس اسبق از سرپرست جدید فوتسال/ترابیان چه دیدگاهی درباره پرهیزگار داشت؟!

روایت رئیس اسبق از سرپرست جدید فوتسال/ترابیان چه دیدگاهی درباره پرهیزگار داشت؟!
انتصاب داود پرهیزکار به عنوان مسئول موقت فوتسال کشور ، بیشتر از هر چیز و فارغ از توانایی وی در انجام این مسئولیت ، ورزش دوستان را به یاد حذف ناباورانه تیم ملی المپیک در سال 90 انداخت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،انتصاب داود پرهیزکار به عنوان مسئول موقت فوتسال کشور ، بیشتر از هر چیز و فارغ از توانایی وی در انجام این مسئولیت ، ورزش دوستان را به یاد حذف ناباورانه تیم ملی المپیک در سال ۹۰ انداخت.
جایی که پرهیزکار به عنوان سرپرست تیم در مرحله اول متهم به سستی و غفلت در ندادن اطلاعات بازیکن دو کارته به سرپرست بعدی شد.روایتی بخوانید از این ماجرای عجیب…
کمی بعد نوبت به عباس ترابیان رسید که خود را بی‌گناه جلوه دهد. او به حرف‌های حاجیلو خرده گرفت و گفت: «این خیلی بد است که ما در یک شرایط خاص، کوچک‌ترین فرد یک مجموعه را هدف قرار داده و تمام تقصیرات را متوجه آن فرد بدانیم. کادر سرپرستی جدید تیم امید باید در آغاز دوره همکاری خود با این تیم تمامی مدارک بازیکنان و مربیان تیم امید را به‌صورت کامل از کادر سرپرستی پیشین دریافت می کرد. آقای پرهیزگار، سرپرست پیشین تیم امید هم باید اطلاعات دقیق و تاثیرگذار تیم را به آقای حاجیلو به عنوان سرپرست جدید منتقل می کرد.البته بعد از بازی تیم فوتبال امید ایران مقابل قرقیزستان نامه‌ای از طرف فیفا به فدراسیون فوتبال آمد که طی آن اسامی بازیکنان و مربیانی که در آن مسابقه کارت زرد دریافت کرده و حتی از زمین اخراج شده بودند، درج شده بود. آقای نبی پس از رسیدن این نامه به فدراسیون فوتبال، روی آن مرقوم کرده بود که محتویات نامه به اطلاع کمیته‌های تیم‌های ملی، جوانان و کادر سرپرستی و فنی تیم امید برسد که این اتفاق صورت گرفت.»

پرهیزگار سرپرست سابق تیم نیز چنین خود را از اتهام سستی و غفلت تبرئه کرد:«بنده از نامه محرومیت کامیابی نیا مطلع بودم و به جز من کمیته‌های بین الملل و جوانان هم از آن خبر داشتند و پذیرفته نیست که کسی نمی دانسته بازیکن تیم امید دو اخطاره است. فیفا نامه را برای شخص من فکس نمی کند بلکه آن را به کمیته روابط بین الملل ارسال می کند و این کمیته می بایست اطلاعات مربوط به تیم را در اختیار سرپرست و کادر فنی قرار می داد.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.