کد خبر : 127771
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1397 - 18:03
دسته‌بندی نشده
-

پرهیزگار:با فوتسال بیگانه نیستم/سیاست های کفاشیان را پیاده می کنم/ از تیم امید فوتسال خواهم رفت

پرهیزگار:با فوتسال بیگانه نیستم/سیاست های کفاشیان را پیاده می کنم/ از تیم امید فوتسال خواهم رفت
سرپرست جدید کمیته فوتسال از حضورش در این پست می گوید.

داود پرهیزگار سرپرست کمیته فوتسال در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد حضورش در این کمیته گفت:هیات رئیسه فدراسیون فوتبال امروز تشکیل جلسه داد و تصمیم گرفت من به عنوان سرپرست کمیته فوتسال فعالیت کنم.می دانم که در رشته پرطرفدار و پر افتخاری حضور دارم و امیدوارم با کمک پیشکسوتان و اهالی فوتسال و رسانه بتوانم در این سمت موفق باشم.من با این رشته بیگانه نیستم و سالهاست که در فدراسیون حضور داشته و در تیم امید فوتسال هم فعالیت کردم.

پرهیزگار در مورد اینکه حضورش در کمیته فوتسال موقتی است یا دائمی گفت:من در این رابطه نمی توانم نظری بدهم و سرپرستی من تصمیم رئیس فدارسیون فوتبال بوده است و در صورت صلاحدید آنها حضورم دائمی خواهد شد.

وی که به عنوان سرپرست تیم امید فوتسال هم فعالیت می کند در مورد وضعیت حضورش در این تیم گفت: باید چند روزی بگذرد و حجم کار را ببینم اما فکر نمی کنم بتوانم در تیم امید بمانم.با توجه به بازی های حساسی که این تیم دارد باید زودتر شرایط فراهم شود تا به این تیم ضربه نخورد.

پرهیزگار در پایان در مورد برنامه هایش در کمیته فوتسال اذعان داشت: در این زمینه باید نشست هایی را برگزار کنیم اما فعلا سیاستها همان سیاستس که است که در گدشته توسط آقای کفاشیان اعمال شده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.