کد خبر : 127810
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آذر 1397 - 23:15
دسته‌بندی نشده
-

نام‌های کوچک مسئول رشته بزرگ فوتسال/ آقای تاج! فوتسال را می‌شناسید؟

نام‌های کوچک مسئول رشته بزرگ فوتسال/ آقای تاج! فوتسال را می‌شناسید؟
مهدی تاج با انتخاب بحث برانگیز خود برای کمیته فوتسال صدای اعتراض همه بزرگان این رشته را درآورده است. ظاهرا فوتسال ایران می‌خواهد به قهقرا برود!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در فوتسال افراد با تجربه و با سابقه بسیاری وجود دارند که می‌توانستند به جای پرهیزگار به عنوان سرپرست کمیته فوتسال منصوب شوند اما مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با انتخاب خود همه را شگفت زده کرده و خشم اهالی فوتسال را از این انتخاب عجیب برانگیخته است.

انتخاب مهدی تاج نشان می‌دهد که مانند بسیاری از انتخاب های خود با توانایی های افراد آشنایی ندارد و حوزه فوتسال را به خوبی نمی‌شناسد. فوتسال ایران درآسیا و جهان عناوین متعددی را به دست آورده و اگر این گونه به حال خودش رها شود بدون شک این جایگاهی که اکنون به دست آورده را به راحتی از دست خواهد داد.

بدون شک اگر فوتسال در این مسیر باشد هیچ آینده روشنی را نمی‌توان برای فوتسال ایران متصور بود. یک راه استفاده بهینه از سرمایه های فوتسال است. سوال های دیگری هم از تصمیم گیران فدراسیون فوتبال وجود دارد. حسین شمس با سال ها تجربه چرا باید بیرون گود باشد؟ وحید شمسایی اکنون کجا است و چرا از سرمایه های فوتسال به درستی بهره گرفته نمی‌شود؟ نام های بسیاری در فوتسال ایران وجود دارند که در میان مردم نیز چهره های شناخته شده و موجهی هستند اما در اداره فوتسال ایران هیچ جایگاهی ندارند و بی آنکه به آن ها توجهی شود گوشه رینگ خاک می‌خورند.

مهدی تاج اگر می‌خواهد فوتسال ایران وارد چالش بزرگ تری نشود باید از این سرمایه ها به نحو مطلوبی بهره بگیرد. به قول حسین شمس در ایران یک نفر، دو نفر با فوتسال سروکار ندارند. اگر چشم ها را خوب باز کنیم می‌بینیم که میلیون ها نفر در ایران فوتسال بازی می‌کنند و وقتی پای بازی های ملی وسط می‌آید همه هوش و حواس خود را به اخبار مربوط به تیم ملی می‌دهند اما انگار در راس فدراسیون فوتبال کمترین توجهی به این همه علاقه نیست که افراد بی نام ونشان به راحتی پست می‌گیرند و بزرگان بیرون گود می‌مانند.

گزارش:سید محمد دهقان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.