کد خبر : 127818
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 آذر 1397 - 0:20
-

آقای پرهیزگار! اگر توانایی ندارید استعفا دهید

آقای پرهیزگار! اگر توانایی ندارید استعفا دهید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی بعد از انتخاب داود پرهیزکار به عنوان سرپرست کمیته فوتسال، گفت: در همین ابتدا به پرهیزکار سرپرست جدید کمیته فوتسال تبریک می‌گویم و به عنوان یک دوست از وی خواهش می‌کنم اگر می‌تواند فوتسال را از این وضع و از این شرایط بد اقتصادی نجات دهد به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی بعد از انتخاب داود پرهیزکار به عنوان سرپرست کمیته فوتسال، گفت: در همین ابتدا به پرهیزکار سرپرست جدید کمیته فوتسال تبریک می‌گویم و به عنوان یک دوست از وی خواهش می‌کنم اگر می‌تواند فوتسال را از این وضع و از این شرایط بد اقتصادی نجات دهد به این کمیته وارد شود.

وی در ادامه گفت: همچنین از وی می‌خواهم جلوی آدم‌هایی که در فوتسال تصمیمات یک‌جانبه و دیکتاتوری می‌گیرند را بگیرد و از این شرایط بد اقتصادی باشگاهها را نجات دهد خانواده فوتسال از وی حمایت می‌کند در صورتی که شما دست کمک بخواهید، شما بدانید در این سمت آدم‌های بزرگی از جمله درودگر، کفاشیان حضور داشتند و جای در پای این بزرگان گذاشته‌اید و اگر واقعاً می‌دانید توانایی ندارید و کار سخت است همین ابتدا از این سمت استعفا دهید.

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال، گفت: در حال حاضر باشگاه‌های ما  نیاز به اسپانسر و پخش مستقیم بازی‌های خود دارند و در حال حاضر از نظر اقتصادی تمامی باشگاه‌ها به خصوص بازیکنان فوتسال در مضیقه هستند. بازیکنان ایرانی به خاطر شرایط بد اقتصادی با مبالغ پایین به تیم درجه ۳ و یا ۴ خارجی پیوستند، ما باید بتوانیم این بازیکنان را برای تقویت تیم ملی به کشور باز گردانیم.

وی افزود: در همین جا به کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال بابت زحماتی که در این مدت کشیده‌اند تشکر می‌کنم. وی آدم ارزشی و قابل احترامی است. امیدوارم ایشان همچنان در کنفدراسیون آسیا موفق باشد. من از روز اول کفاشیان را آدم بزرگی می‌دانسته و می‌دانم که وی خدمات زیادی برای فوتسال انجام داده امیدوارم پرهیزکار هم قدر این جایگاه بزرگ را بداند

شمسایی همچنین در پاسخ به سؤالی که اعضای هیأت رئیسه اعلام کردند که در صورت حضور پرهیزکار در کمیته فوتسال همگی استعفا می‌دهند گفت: برای من خانواده فوتسال و فوتسال مهم است نه آدم‌هایی که از قبال این ورزش به همه جا رسیده‌اند مقام، عزت و شهرت و … و برای من آدم مهم نیست فوتسال مهم است. آدم‌ها می‌توانند خودشان تصمیم‌گیرنده برای عملکرد خود باشند اما بحث فوتسال و خانواده فوتسال است. در حال حاضر بعضی از این دوستان مدعی هستند که خیلی در فوتسال تأثیرگذار بوده‌اند مثلاً ساختمان خریده‌ایم و … اما فکر نمی‌کنند پولی که با آن ساختمان خریده‌اند را از کجا آورده اند. اگر همین باشگاه‌ها نبودند و هزینه‌های این ساختمان را نمی‌دادند آیا می‌توانستند ساختمان بخرند. خودشان قضاوت کنند و ببینند از زمانی که به فوتسال وارد شدند چه کارها و چه درآمدهایی برای این فوتسال داشتند.

وی در پایان گفت: من باز هم به عنوان یک عضو کوچک خانواده فوتسال می‌گویم در صورتی که پرهیزکار شرایط بد اقتصادی را می‌داند و می‌تواند آن را درست کند وارد شده در همین جا قول می‌دهم که همه ما خانواده فوتسال از وی حمایت می‌کنیم.

گفتگو:علیرضا حیدری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حاتمی پنجشنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱:۰۰

همچنان منتظرپیشنهادمیلیاردی باش شایددیوانه ای پیداشود

نام پنجشنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۸:۵۱

شمسایى تو فقط و فقط دنبال منافع خودت هستى بى خود به مردم دروغ نگو دیگه همه أمثال تو رو شناختند

حاتمی جمعه , ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱:۵۰

واعظان کاین جلوه درمحراب ومنبر میکنند
چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند