کد خبر : 127832
تاریخ انتشار : جمعه 30 آذر 1397 - 13:55
-

دلایل رد دیدار دوستانه بانوان با ایتالیا

دلایل رد دیدار دوستانه بانوان با ایتالیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرشته کریمی ستاره تیم ملی فوتسال بانوان اوایل هفته، ضمن انتقاداتی از رها شدن تیم ملی فوتسال بانوان درباره دعوت به ایتالیا صحبت کرد که از سوی فدراسیون ایران رد شده است. پی گیری‌های ما از بخش بانوان فدراسیون فوتبال حکایت از این دارد که ایتالیایی‌ها برای این هفته به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرشته کریمی ستاره تیم ملی فوتسال بانوان اوایل هفته، ضمن انتقاداتی از رها شدن تیم ملی فوتسال بانوان درباره دعوت به ایتالیا صحبت کرد که از سوی فدراسیون ایران رد شده است.

پی گیری‌های ما از بخش بانوان فدراسیون فوتبال حکایت از این دارد که ایتالیایی‌ها برای این هفته به تیم ملی فوتسال بانوان ایران پیشنهاد بازی داده بودند تا جای خالی یک بازی لغو شده را پر کنند؛ اما تیم ملی فوتسال بانوان ایران بعد از حضور شهرزاد مظفر در کویت تا به حال سرمربی نداشته است و امکان تشکیل فوری تیم و اعزام به ایتالیا در این مقطع وجود نداشت.

تیم ملی ایتالیا پارسال با سفر به ایران، مسابقات دوستانه‌ای با تیم ملی کشورمان انجام داد که طبق توافق باید دور برگشت این مسابقات در کشور ایتالیا باشد. مسئولان فوتسال بانوان ایران به ایتالیایی‌ها پیشنهاد برگزاری مسابقه دوستانه در زمان بهتری را دادند که طرف ایتالیایی هم تاکید داشت با توجه به لغو یک مسابقه دوستانه ترجیح می‌دادند قبل از اتمام سال ۲۰۱۸ با ایران بازی کنند.

گفتنی است رزومه چند مربی برای سرمربیگری تیم ملی فوتسال بانوان ایران در آبان امسال گرفته شد؛ اما هنوز کمیته فنی فوتسال گزینه نهایی را برای سرمربیگری این تیم معرفی نکرده است. گفته می‌شود مربیان مورد نظر برای مصاحبه به کمیته فنی فراخوانده می‌شوند و از بین آن‌ها گزینه نهایی نیمکت تیم ملی فوتسال بانوان انتخاب خواهد شد.

تیم ملی فوتسال بانوان ایران باید اسفند امسال طبق روال هر سال به مصاف تیم ملی روسیه در تهران برود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.