کد خبر : 127942
تاریخ انتشار : جمعه 30 آذر 1397 - 19:57
-

رضا لک: اگر مثل نیمه اول بازی می کردیم، بازنده بودیم/ جایگاه واقعی آذرخش این نیست

رضا لک: اگر مثل نیمه اول بازی می کردیم، بازنده بودیم/ جایگاه واقعی آذرخش این نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان در پایان بازی تیمش مقابل آذرخش بندرعباس گفت: در نیمه اول خوب نبودیم و آذرخش توانست مقابل ما ایستادگی کند و بازی مساوی شود. او در ادامه بیان داشت: نیمه دوم با بازیکنانم صحبت کردم و به آنها گفتم اگر قرار باشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان در پایان بازی تیمش مقابل آذرخش بندرعباس گفت: در نیمه اول خوب نبودیم و آذرخش توانست مقابل ما ایستادگی کند و بازی مساوی شود.

او در ادامه بیان داشت: نیمه دوم با بازیکنانم صحبت کردم و به آنها گفتم اگر قرار باشد مثل نیمه اول بازی کند یقینا آذرخش برنده این بازی خواهد بود و دست خالی از بندرعباس می رویم.

وی گفت: برای این بازی برنامه داشتیم و آذرخش را به خوبی آنالیز کرده بودیم و حریف بندری ما اصلا جایگاه اش در جدول رده بندی اینجا نیست. این تیم پتانسیل بسیار خوبی دارد و نمی دانم باید در جدول رده بندی در مکان نهم قرار داشته باشد.

لک، سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان اظهار داشت : از نظر فنی دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و یکی از بازی های خوب ابن فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور بود.

خبرنگار: محمد احدی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.