کد خبر : 127943
تاریخ انتشار : جمعه 30 آذر 1397 - 19:44
-

متن و حواشی fut5al از بازی آذرخش- گیتی پسند

متن و حواشی fut5al از بازی آذرخش- گیتی پسند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم آذرخش بندرعباس در سالن فجر از تیم صدرنشین گیتی پسند میزبانی کرد. گیتی پسند اصفهان تا پیش از این بازی با ۵۲ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار داشت و در این بازی آمده بود که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم آذرخش بندرعباس در سالن فجر از تیم صدرنشین گیتی پسند میزبانی کرد.
گیتی پسند اصفهان تا پیش از این بازی با ۵۲ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار داشت و در این بازی آمده بود که سه امتیاز دیگر به امتیازات خود اضافه کند. آذرخش بندرعباس نیز که با ۲۴ امتیاز در مکان نهم ایستاده بود برای این که جزو تیم های صعود کننده به مرحله دوم باشد چاره ای نداشت که از این دیدار امتیاز بگیرد.
دو تیم بازی را هجومی شروع کردند و هنوز شش دقیقه از بازی نگذشته بود که مهرداد قنبرزاده برای نارنجی پوشان هرمزگانی گل زد. بازی آنقدر سرعت داشت که در دقیقه ۸ گیتی پسند توسط سعید احمد عباسی به گل تساوی رسید اما یک دقیقه بعد امین نصراله زاده برای آذرخش گلزنی کرد تا یک بار دیگر این آذرخش باشد که از حریف جلو بیفتد.
گیتی پسند که اصلا چهره یک تیم بازنده را نداشت در دقیقه ۱۴ توسط مهدی جاوید به گل مساوی دست یافت.
در یک دقیقه پایانی شاهد دو گل از دو تیم بودیم. ابتدا سعید افشار برای گیتی پسند و چند ثانیه بعد بهزاد میری زاده برای آذرخش گلزنی کرد تا در نیمه نخست دو تیم با نتیجه مساوی سه بر سه به رختکن بروند.
با شروع نیمه دوم این تیم گیتی پسند اصفهان بود که بازی را بهتر از آذرخش شروع کرد و در دقیقه ۲۵ مسلم اولاد قباد برای سفید پوشان اصفهانی گل زد.
آذرخش که نمایش بازی نیمه اول را نداشت در دقیقه ۳۰ بازی، گل پنجم را هم پذیرفت و بهروز جعفری به اشتباه دروازه خودشان را باز کرد.
در دقیقه ۳۳ بازی آذرخش بندرعباس یک بار دیگر به خودش آمد و با گلزنی امین نصراله زاده به گل چهارم دست یافت تا هیجان بازی بیشتر شود. گل های این بازی تمامی نداشت و در دقیقه ۳۵ مهران عالیقدر گل ششم را برای گیتی پسند اصفهان به ثمر رساند.
آذرخش بعد از دریافت گل ششم روی به پاورپلی آورد تا بلکه بتواند گل های خورده را جبران کند اما این گونه نشد و در دقیقه ۳۹ مهدی جاوید برای هفتمین بار دروازه آذرخش را باز کرد تا این بازی با نتیجه ۷ بر چهار به سود سفید پوشان گیتی پسند به پایان برسد. تیم اصفهانی با این برد و کسب سه امتیاز  آن، ۵۵ امتیازی شد و همچنان به تنهایی در صدر جدول رده بندی آقایی می کند.
در این دیدار عباس روزپیکر برای رویارویی با گیتی پسند اصفهان، از وجود مرتضی فراهانی، عارف شبانگر، محمد بنی اسدی، مصطفی طیبی، بهروز جعفری، امین نصراله زاده، میلاد چراغی، بهزاد میری زاده، سینا احمدیان پور، مهرداد قنبر زاده، حبیب محمد زاده و ایمان سازوار بهره برد. برای گیتی پسند اصفهان هم سپهر محمدی، محمد شجری،افشین کاظمی، محمد طاهری،سعید احمد عباسی،مهران عالیقدر،حسین حسینی،مهدی جاوید،مسلم اولادقباد،سعید افشاری،محمد حسین درخشانی و علیرضا جوان شاه خالی با هدایت رضا لک به میدان رفتند.

حاشیه بازی :
هواداران با حضور پرشور در سالن فجر برای آذرخش سنگ تمام گذاشتند.
در برخی از دقایق بازی هواداران از عملکرد داوران رضایت نداشتند.
به جز خادمی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان، هیچ مسئول دیگری به سالن فجر نیامده بود تا این دیدار حساس را از نزدیک شاهد باشد.
در ثانیه های پایانی درگیری بین بهروز جعفری بازیکن آذرخش و بازیکن گیتی پسند به وجود آمد.
عباس روزپیکر سرمربی تیم آذرخش بندرعباس برای سومین هفته بود که در پایان بازی با خبرنگاران مصاحبه نکرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.