کد خبر : 127836
تاریخ انتشار : جمعه 30 آذر 1397 - 9:50
-

گل موسوم به گل عقرب حسین طیبی کاندید گل سال در میان ۵گل دیدنی سال ۲۰۱۸ جهان

گل موسوم به گل عقرب حسین طیبی کاندید گل سال در میان ۵گل دیدنی سال ۲۰۱۸ جهان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین طیبی لژیونر ایرانی غیرت قزاقستان که در لیگ قهرمانان آسیا به‌عنوان یار کمکی برای مس سونگون به میدان رفته و در دیدار فینال نیز توانست گلی به یادماندنی را وارد درواز حریف کند اکنون در آستانه افتخاری جالب برای فوتسال ایران قرار گرفته است. طیبی در فینال لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین طیبی لژیونر ایرانی غیرت قزاقستان که در لیگ قهرمانان آسیا به‌عنوان یار کمکی برای مس سونگون به میدان رفته و در دیدار فینال نیز توانست گلی به یادماندنی را وارد درواز حریف کند اکنون در آستانه افتخاری جالب برای فوتسال ایران قرار گرفته است.

طیبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا پاس سعید تقی‌زاده را با ضربه پشت پای تماشایی تبدیل به گل کرد که اکنون این گل او با اعلام یک برنامه معتبر و پرمخاطب اسپانیایی LNFS در بین ۵ نامزد نهایی گل برتر فوتسال ۲۰۱۸ جهان قرار گرفته است.

بنا به آنچه در کانال پایگاه خبری فوتسال نیز قرار گرفته، ساپینهو(لیگ برزیل)، بتوپیوو(لیگ بلاروس)، لام‌سایا(لیگ برزیل)، فرانکلین(لیگ ایتالیا) و حسین طیبی(لیگ قهرمانان آسیا) ۵ بازیکنی هستند که گل‌های آنها، کاندیدای برترین گل سال فوتسال جهان شده و قرار است در نهایت یکی از آنها به‌عنوان برترین گل فوتسال انتخاب شود.

گفتنی است طیبی برای دومین سال متوالی نامزد ۱۰ بازیکن برتر سال فوتسال جهان نیز شده و این شانس را دارد تا پایان سال میلادی به افتخار دیگری هم برسد.

خبرنگار: محمدرضا برگی

گل عقرب طیبی حسین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.