کد خبر : 128016
تاریخ انتشار : شنبه 1 دی 1397 - 16:00
-

شیربیگی و پاپی در تعقیب ارژنگی صدرنشین!

شیربیگی و پاپی در تعقیب ارژنگی صدرنشین!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هجده هفته از لیگ برتر فوتسال بانوان گذشته و ۴ هفته دیگر ، لیگ به پایان می رسد و با ۴ تیم بالای جدول وارد مرحله پلی آف می شوند اما صرف نظر از گمانه زنی ها در مورد قهرمان لیگ فوتسال بانوان ، مدعیان کسب عنوان بهترین گلزن نیز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هجده هفته از لیگ برتر فوتسال بانوان گذشته و ۴ هفته دیگر ، لیگ به پایان می رسد و با ۴ تیم بالای جدول وارد مرحله پلی آف می شوند اما صرف نظر از گمانه زنی ها در مورد قهرمان لیگ فوتسال بانوان ، مدعیان کسب عنوان بهترین گلزن نیز رقابت تنگاتگی با هم دارند.

در جدول گلزنان فاطمه ارژنگی بازیکن تیم دختران کویر مس کرمان ۲۶ گل به ثمر رسانده و صدرنشین است و سارا شیربیگی با ۲۵ گل از تیم نامی نو اصفهان نفر دوم این جدول است اما موقعیت این دو نفر به طور جدی از سوی سحر پاپی بازیکن تیم حفاری خوزستان که ۲۴ گله است تهدید می شود.

سحر پاپی در هفته های اخیر خود را به صدر جدول گلزنان لیگ نزدیک کرده است اما او با وجود غیبت دو رقیب خود در هفته نوزدهم شانسی برای عبور از آن ها ندارد زیرا حفاری در هفته نوزدهم استراحت دارد و به میدان نمی رود و آمار گل های سحر پایی و دو رقیب صدرنشینش افزایش نمی یابد.

فاطمه ارژنگی و سارا شیربیگی در صورتی که می توانستند به میدان بروند این هفته جدال رودررو با هم بین تیم های دختران کویر مس کرمان و نامی نو را در کرمان داغ می کردند اما هر دو این بازی را از دست داده اند.

نجمه کریمی نسب بازیکن تیم دختران کویر با ۲۰ گل به عنوان نفر چهارم جدول گلزنان این شانس را دارد که این هفته خود را به صدرنشینان نزدیک کند اما باز کردن دروازه فرزانه توسلی کار آسانی نیست. شاید بهترین موقعیت در این هفته برای شهین افلاکی و مریم چرخاوی بازیکنان تیم پویندگان صنعت فجر شیراز باشد که با توجه به بازی آسان برابر تیم همشهری و بحران زده پارس آرا آمار گل هایشان را از ۱۹ به سمت اعداد بالاتر سوق دهند که در این صورت رقابت کسب عنوان بهترین گلزن وارد ابعاد جدیدی خواهد شد.

بدیهی است بازیکنانی که تیمشان در مرحله پلی آف حضور داشته باشد به دلیل انجام بازی های بیشتر شانس بیشتری برای کسب بهترین گلزن لیگ دارند.
منبع:ورزش بانوان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.