کد خبر : 127957
تاریخ انتشار : شنبه 1 دی 1397 - 9:16
-

علیپور :بازیکنانم به هر قیمتی سه امتیاز را از آن خود کردند

علیپور :بازیکنانم به هر قیمتی سه امتیاز را از آن خود کردند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن علیپور سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان در خصوص برتری تیمش برابر حفاری اهواز گفت: ۹۰ درصد بازیکنان ما جوان و بومی بهبهان هستند و در این دیدار از جان و دل مایه گذاشتند و کاری بزرگ رقم زدند. وی با بیان اینکه حریف یکی از تیم های خوب لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن علیپور سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان در خصوص برتری تیمش برابر حفاری اهواز گفت: ۹۰ درصد بازیکنان ما جوان و بومی بهبهان هستند و در این دیدار از جان و دل مایه گذاشتند و کاری بزرگ رقم زدند.
وی با بیان اینکه حریف یکی از تیم های خوب لیگ به شمار می رود و امتیاز گرفتن از آن کار آسانی نیست افزود: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، آن ها به هر قیمتی سه امتیاز این دیدار را از آن خود کردند و ظرفیت فوتسال بهبهان را بار دیگر نشان دادند.
سرمربی تیم اهورا بهبهان با بیان این که اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می کنیم لذا نباید از تیم ما توقع زیادی داشت اما با این وجود سعی می کنیم در بازی های خانگی به حریفان امتیاز ندهیم افزود: به دلیل تجربه کم و کمبود بازیکن روی نیمکت، در بسیاری از بازی ها به ویژه در نیم فصل اول نتیجه را به حریفان واگذار کردیم در صورتی که اگر به تیم ما توجه بیشتری شود می توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.
وی با بیان اینکه در لیگ برتر ماندنی هستیم گفت: تنها دلخوشی تیم ما، هواداران هستند و ما برای شاد کردن آن ها تلاش می کنیم. اگر بدشانسی نیم فصل اول را نداشته باشیم در لیگ ماندنی هستیم. در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفتیم و سعی می کنیم این روند را ادامه دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.