کد خبر : 127952
تاریخ انتشار : شنبه 1 دی 1397 - 9:07
-

یاری:برای رسیدن به قهرمانی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد

یاری:برای رسیدن به قهرمانی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم نامی‌نو اصفهان بر این باور است، لیگ فوتسال بانوان امسال وضعیت مطلوبی دارد و توانسته پویایی لازم خود را به دست بیاورد. هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان روز گذشته با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد. در این هفته از مسابقات، تیم نامی نو اصفهان موفق شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم نامی‌نو اصفهان بر این باور است، لیگ فوتسال بانوان امسال وضعیت مطلوبی دارد و توانسته پویایی لازم خود را به دست بیاورد.

هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان روز گذشته با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد. در این هفته از مسابقات، تیم نامی نو اصفهان موفق شد با نتیجه ۲ بر یک دختران کویر مس کرمان را شکست دهد و همچنان اختلاف امتیاز خود را با تیم رده سومی مس حفظ کند.

شهناز یاری، سرمربی تیم نامی‌نو اصفهان، در گفتگو با خبرنگار برنا درباره این بازی گفت: بازی سختی بود. هر دو تیم بازیکن گل زن خود را در اختیار نداشتند. تیم مس کرمان در نمیه نخست بازی خوبی انجام داد و توانست گل اول را وارد دورازه کن، ولی خوشبختانه توانستیم در همان نیمه اول گل خورده را جبران کنیم و نیمه دوم را با انگیزه بیشتری شروع کنیم.

وی ادامه داد: خوشحالم که در نهایت موفق شدیم گل برتری را بزنیم و برنده بازی باشیم. مس کرمان از تیم های سرعتی لیگ محسوب می‌شود. بنابراین بازی کردن در مقابل چنین تیمی آن هم در خانه حریف کار آسانی نبود.

یاری اضافه کرد: لیگ فوتسال بانوان امسال وضعیت مطلوبی دارد. امسال هیچ تیمی اجازه ندارد به اختیار خود بازی خاصی را لغو کند. بنابراین هیچ تیمی به راحتی نمی‌تواند به رده بالای جدول صعود کند. از طرفی امسال قانون پلی آف نیز به مسابقات اضافه شده است که قطعا باعث جذابیت بازی‌ها خواهد شد چون در این صورت حتی تیم چهارم جدول نیز شانس قهرمانی دارد، در واقع می‌توان گفت لیگ بانوان پویایی لازم خود را به دست آورده است.

سرمربی نامی‌نو در پایان در مورد شانس قهرمانی تیمش در پایان فصل اظهار کرد: قطعا شانس قهرمانی داریم. از همان روز نخست که با نام سپید رود تهران وارد لیگ شدیم تا زمانی که به اصفهان آمدیم و تغییر نام دادیم هدف ما قهرمانی بود و بدون شک برای رسیدن به این امر مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.