کد خبر : 128126
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 دی 1397 - 16:02
-

اسماعیل پور :نتایج ضعیف ربطی به مسائل مالی ندارد/بازیکنان مصدوم هنوز با تیم هماهنگ نشده اند

اسماعیل پور :نتایج ضعیف ربطی به مسائل مالی ندارد/بازیکنان مصدوم هنوز با تیم هماهنگ نشده اند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد اسماعیل پور مشکل فنی ایجادی را برگرفته از مصدوم شدن بازیکنان تاثیر گذار تیمش درابتدای نیم فصل دوم بیان کرد و گفت که برگشت این بازیکنان در روزهای اخیر نیز به دلیل هماهنگ نشدن با سایر بازیکنان نتوانست ضعف تیمش را بر طرف کند. وی افزود: ازآنجایی که تیمش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد اسماعیل پور مشکل فنی ایجادی را برگرفته از مصدوم شدن بازیکنان تاثیر گذار تیمش درابتدای نیم فصل دوم بیان کرد و گفت که برگشت این بازیکنان در روزهای اخیر نیز به دلیل هماهنگ نشدن با سایر بازیکنان نتوانست ضعف تیمش را بر طرف کند.
وی افزود: ازآنجایی که تیمش نتوانست نتایج خوبی را در تیم فصل دوم کسب کند به مدیران باشگاه پیشنهاد برکناری خودش را مطرح کرد که تاکنون مورد موافقت قرار نگرفته است.

سرمربی شهروند ساری گفت: تاکنون ۲۰ درصد از دستمزد بازیکنان تیم شهروند پرداخت شد و این پرداختی مشابه سال تیم هاست و نتایج ضعیف خیلی به این بخش مالی ارتباطی ندارد.
وی افزود: تیم شهروند از لحاظ مالی وابسته به شهرداری است و براساس وضعیت مالی این نهاد پرداختی ها نیز به روز می شود.
اسماعیل پور که سابقه چندین ساله مربیگری در شهروند ساری را دارد از فصل گذشته نفراول کادر فنی این تیم شد و درپایان فصل گذشته این تیم در رده نهم و در سال جاری نیز تاهفته پایانی گذشته در رده ششم قرار دارد.
شهروند ساری با سابقه ۱۷ ساله در رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های ایران تاکنون نتوانست رتبه بهتر از جایگاه پنجم برای خود دست و پا کند.
منبع:ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار یکشنبه , ۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹

لیاقت میخواد با بازیکن بزرگ کار کردن ماه پشت ابر نمی ماند
حیا کن رها کن