کد خبر : 128123
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 دی 1397 - 15:56
-

ساروی ها به قم ببازند، اسماعیل پور می رود

ساروی ها به قم ببازند، اسماعیل پور می رود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم لیگ برتری فوتسال شهروند ساری که از هشت دیدار نیم فصل دوم با کسب ۷ امتیاز و چهار پله سقوط نسبت به نیم فصل اول به رده ششم رسید، اعلام کرد در صورت باخت در بازی اینده، کناره گیری می کند. به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد اسماعیل پور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم لیگ برتری فوتسال شهروند ساری که از هشت دیدار نیم فصل دوم با کسب ۷ امتیاز و چهار پله سقوط نسبت به نیم فصل اول به رده ششم رسید، اعلام کرد در صورت باخت در بازی اینده، کناره گیری می کند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد اسماعیل پور درحالی این روزها به دلیل نتایج ضعیف تیمش در نیم فصل دوم در آستانه کناره گیری قرار گرفت که در ابتدای فصل وعده داد تیمش در پایان رقابت ها به رده چهارم جدول برسد.
وی وعده کرد در صورت کسب نتیجه غیر از برد در بازی هفته بیست و دوم برابر سوهان قم رده چهارمی از کادر فنی تیمش کناره گیری خواهد کرد.
سرمربی شهروند ساری بازی بعدی تیمش ( هفته بیست و دوم ) برابر تیم سوهان قم که با ۳۶ امتیاز در رده چهارم قرار دارد را آخرین فرصت برای خود قلمداد کرد.
اسماعیل پور اظهار داشت: اگر نتواند در این بازی که پنجم دی ماه در قم برگزار می شود به برد برسد از کادر فنی کناره گیری می کند تا باشگاه بتواند فرد دیگری را سکاندار کادر فنی کند.

شهروند ساری از ۲۱ بازی لیگ برتر در فصل جاری با کسب ۳۲ امتیاز در رده ششم قرار دارد و از ۸ بازی نیم فصل دوم نیز با ۳ باخت، یک برد و۴ تساوی و کسب ۷ امتیاز چهار پله نسبت به نیم فصل اول سقوط کرد.
این تیم تا پایان فصل، پنج بازی دیگر را باید پشت سر بگذارد که ۳ بازی آن درخارج از خانه با تیم های سوهان قم، گیتی پسند و سن ایچ ساوه و ۲ بازی خانگی با تیم های مقاومت قرچک و شهرداری ساوه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار شهروند یکشنبه , ۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰

استثنائا از نبردن تیم تو این بازی استقبال میکنیم آقای اسماعیل پور خبر خوبی بود
هرچند میدونیم مثل سالهای قبل مربیم عوض بکنیم فرقی بحالمون نمیکنه