کد خبر : 128129
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 دی 1397 - 15:56
-

لک :توانسته‌ایم هر روز شرایط را بهتر از قبل کنیم/گیتی پسند مردانه مقابل مس خواهد جنگید

لک :توانسته‌ایم هر روز شرایط را بهتر از قبل کنیم/گیتی پسند مردانه مقابل مس خواهد جنگید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: بازی با مس سونگون مطمناً بازی سختی خواهد بود، آن‌ها تیم بزرگ و قابل احترامی هستند و سال گذشته موفق شدند قهرمان لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا شوند. رضا لک در خصوص بازی هفته گذشته این تیم مقابل آذرخش بندرعباس، اظهار کرد: بازی سختی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: بازی با مس سونگون مطمناً بازی سختی خواهد بود، آن‌ها تیم بزرگ و قابل احترامی هستند و سال گذشته موفق شدند قهرمان لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا شوند.

رضا لک در خصوص بازی هفته گذشته این تیم مقابل آذرخش بندرعباس، اظهار کرد: بازی سختی بود، آن‌ها تیم بسیار خوبی هستند، ضمن اینکه بازیکنان جوانی را در اختیار دارند که چندین سال است باهم در لیگ بازی می کنند؛ نکته قابل ذکر در مورد تیم آذرخش حضور پرشور هواداران است که شرایط را برای هر مهمانی سخت می کنند.

وی ادامه داد : کادر فنی تیم بر روی نقاط ضعف و قوت تیم آذرخش کار کرده بودند، در نیمه اول بازیکنانم خیلی شبیه بازیکنان آذرخش بازی کردند اما علیرغم حملات خوب، در بخش دفاع کمی ضعف داشتند و با توجه به اینکه می‌دانستیم اگر اشتباهات دفاعی ادامه پیدا کند بازی را واگذار خواهیم کرد در بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردیم که اگر بخواهیم برنده بازی باشیم باید بازیکنان به همان شیوه ای که در تمرینات به آن پرداخته ایم بازی کنند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند تصریح کرد: خدا را شکر در نیمه دوم بازیکنان با درایت بازی را تحت کنترل خود در آوردند و گل های بیشتری را به ثمر رساندند.

لک افزود: در حال حاضر تیم در شرایط خوبی به سر می برد، امیدواریم بتوانیم بهتر از قبل مسائل تکنیکی و تیمی را تقویت کنیم و خوشحالم که تا اینجا خوب پیش رفته ایم. به یاری خدا توانسته‌ایم هر روز شرایط را بهتر از قبل کنیم، با توجه به اینکه ایجاد شرایط جدید تمامی اعضا تیم را متحمل مشکلات و سختی هایی خواهد کرد ولی خوشبختانه روز به روز تطابق بچه ها با این شرایط بیش از پیش می شود و یکی از نتایج خوشایند آن صدر نشینی گیتی پسند است.

وی در خصوص دیدار حساس این تیم با مس سونگون در هفته پیش رو خاطرنشان کرد: آن‌ها تیم بزرگ و قابل احترامی هستند و سال گذشته موفق شدند قهرمان لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا شوند. بازیکنان وکادر فنی خوب از امتیازات ارزشمند تیم مس سونگون است، این دیدار بازی ویژه ای برای ما خواهد بود و گیتی پسند مردانه مقابل این تیم خواهد جنگید.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اضافه کرد: امیدوارم در آینده شاهد روند خوب گیتی پسند باشیم، هدف ما صدر نشینی در لیگ و کسب نتیجه خوب در پلی آف است و مطمناً از بازی ما مقابل مس سونگون انتظارات بالایی می رود. امیدوارم در روزی که محروم و مصدوم نداریم بتوانیم خواسته هواداران و مجموعه گیتی پسند را برآورده کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.