کد خبر : 128118
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 دی 1397 - 16:00
-

میراث مشترک آقایان قبلی! ؛ تیم ملی بانوان ۱۰۰ روز بدون سرمربی

میراث مشترک آقایان قبلی! ؛ تیم ملی بانوان ۱۰۰ روز بدون سرمربی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با گذشت ۱۰۱ روز از گذشت جدایی رسمی شهرزاد مظفر، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان فدراسیون فوتبال هنوز فردی را برای هدایت این تیم انتخاب نکرده است. مظفر در آخرین سال حضور خود در تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان توانست قهرمان آسیا شود.در حال حاضر اما مظفر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با گذشت ۱۰۱ روز از گذشت جدایی رسمی شهرزاد مظفر، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان فدراسیون فوتبال هنوز فردی را برای هدایت این تیم انتخاب نکرده است.

مظفر در آخرین سال حضور خود در تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان توانست قهرمان آسیا شود.در حال حاضر اما مظفر هدایت تیم ملی فوتسال بانوان کویت و همچنین پروژه پیشرفت و چشم انداز تیم های فوتسال بانوان کویت را در اختیار دارد.

با این حال اما تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان همچنان بدون سرمربی است و در حالی که دیدار های لیگ برتر فوتسال بانوان کشورمان در حال برگزاری و نزدیک شدن به هفته های پایانی خود است اما هیچ برنامه ای برای روند برگزاری اردو های تیم ملی فوتسال کشورمان وجود ندارد و همچنین با تغییرات انجام شده در ریاست کمیته فوتسال کشورمان در روز های اخیر این امکان وجود دارد تا انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان همچنان به طول انجامد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.