کد خبر : 128163
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 دی 1397 - 13:00
-

حسن زاده:به خاطر کمبود بازیکن و خستگی به مقاومت باختیم/ در تمام دقایق بازی، موقعیت چندانی ایجاد نکردند

حسن زاده:به خاطر کمبود بازیکن و خستگی به مقاومت باختیم/ در تمام دقایق بازی، موقعیت چندانی ایجاد نکردند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فرش‌آرا می‌گوید: بازیکن کم داریم و همین موضوع باعث شد تا بازیکنان خسته‌ام نتوانند به نتیجه دلخواه دست یابند. محسن حسن‌زاده در خصوص شکست تیمش مقابل مقاومت قرچک در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: استراتژی تیم حریف دفاع محض بود و توانست با یک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فرش‌آرا می‌گوید: بازیکن کم داریم و همین موضوع باعث شد تا بازیکنان خسته‌ام نتوانند به نتیجه دلخواه دست یابند.

محسن حسن‌زاده در خصوص شکست تیمش مقابل مقاومت قرچک در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: استراتژی تیم حریف دفاع محض بود و توانست با یک دفاع منسجم و منظم از دروازه خود دفاع کند. بازیکنان‌مان بازی خوبی را به نمایش گذاشتند، اما در ضربات پایانی تمرکز کافی نداشتند.

وی افزود: بازیکنانم از شادابی همیشگی برخوردار نبودند. پیش از این به محدودیت بازیکن در تیم اشاره کرده‌بودم. مصدومان‌مان نیز نتوانستند خود را به این بازی برسانند. نگران خستگی بازیکنانم بودم و عدم دقت کافی در ضربات پایانی نمونه بارز خستگی بازیکنانم بود.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا ضمن تبریک به تیم مقاومت قرچک خاطرنشان کرد: تنها دلیل عدم نتیجه‌گیری فرش‌آرا مقابل مقاومت قرچک، خستگی و محدودیت در بازیکنان تیم بود. مقاومت قرچک نیز تیم خیلی خوب و محکمی بود و با یک دفاع منطقی قصد حفاظت از دروازه خود را داشت. در تمام دقایق بازی، موقعیت چندانی ایجاد نکردند، اما دفاع کردن نیز جزئی از تاکتیک تیمی است که در نهایت موفق به پیروزی در این دیدار شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.