کد خبر : 128164
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 دی 1397 - 12:59
-

زرخانلی : برای مساوی آمده بودیم ولی با سه امتیاز برگشتیم/شکست‌های اخیر تیم را در شرایط سختی قرار داده بود

زرخانلی : برای مساوی آمده بودیم ولی با سه امتیاز برگشتیم/شکست‌های اخیر تیم را در شرایط سختی قرار داده بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا زرخانلی می‌گوید: ناکامی در دیدار‌‌های گذشته سبب شد روی ساختار دفاعی تمرینات بیشتری انجام دهیم و نتیجه‌اش را در برابر فرش‌آرا دیدیم. رضا زرخانلی در خصوص پیروزی تیمش مقابل فرش‌آرا در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: با توجه به عدم موفقیت در دیدار‌های پیشین، بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا زرخانلی می‌گوید: ناکامی در دیدار‌‌های گذشته سبب شد روی ساختار دفاعی تمرینات بیشتری انجام دهیم و نتیجه‌اش را در برابر فرش‌آرا دیدیم.

رضا زرخانلی در خصوص پیروزی تیمش مقابل فرش‌آرا در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: با توجه به عدم موفقیت در دیدار‌های پیشین، بازی خیلی سختی مقابل فرش‌آرای بالانشین در پیش داشتیم. شکست‌های اخیرمان تیم را در شرایط سختی قرار داده بود، از همین رو در هفته گذشته روی ساختار دفاعی تیم تمرین بیشتری انجام دادیم تا دفاع منسجمی در این دیدار داشته‌باشیم.

وی با اشاره به پر کردن فضاهای خالی میان دروازه و دفاع خاطرنشان کرد: توپ و میدان را در اختیار فرش‌آرا قرار داده و تیم را عقب کشیدم. به ضدحملات چشم دوختیم تا بتوانیم از تک حملاتی که در طول بازی داشتیم استفاده کنیم.
سرمربی مقاومت قرچک یادآور شد: تیم فرش‌آرا با توجه به حمایت پرشور هوادارانش، در نیمه نخست حملات زیادی انجام داد و ما را تحت فشار قرار داد، اما توانستیم ساختار ساختار دفاعی تیم را حفظ کنیم.

زرخانلی بیان کرد: روند نیمه نخست را در نیمه دوم در حالی ادامه دادیم که روی ضربات ایستگاهی نیز برنامه داشتیم. پنالتی نیز جزئی از بازی است و پس از آن از بازیکنانم خواستم که از گلی که به ثمر رسانده‌اند تا پایان بازی حفاظت کنند. پیش از این دیدار برای کسب حداقل امتیاز و توقف فرش‌آرا به مشهد آمده بودیم که در نهایت توانستیم به اهداف‌مان دست یابیم و مشهد را با سه امتیاز شیرین ترک کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.