کد خبر : 128338
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 دی 1397 - 18:20
-

تقدیر از بازیکن سابق شهید منصوری و شکسته شدن شیشه سقف سالن!

تقدیر از بازیکن سابق شهید منصوری و شکسته شدن شیشه سقف سالن!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سری مسابقات لیگ برتر هفته بیست و دوم عصر دیروز دو تیم مقاومت قرچک و آذرخش بندرعباس در سالن هفتم تیر قرچک به مصاف هم رفتند. این هفته استقبال خوبی از این مسابقه شده بود و جاهای خالی کمی در سالن دیده می‌شد. نیمه اول توپ و مالکیت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سری مسابقات لیگ برتر هفته بیست و دوم عصر دیروز دو تیم مقاومت قرچک و آذرخش بندرعباس در سالن هفتم تیر قرچک به مصاف هم رفتند.
این هفته استقبال خوبی از این مسابقه شده بود و جاهای خالی کمی در سالن دیده می‌شد.
نیمه اول توپ و مالکیت در اختیار تیم میزبان بود و تیم آذرخش به دلیل اینکه این هفته برای اعتراض به وضعیت مالی تیمشان تمرین نکرده بودند بازی را دفاعی پیگیری می‌کردند. از طرفی مقاومت قرچک از موقعیت های به دست آمده استفاده چندانی نکرد و نیمه اول با نتیجه مساوی به پایان رسید.
هواداران نیمه دوم بازی زیبایی را شاهد بودند و دو تیم موقعیت‌های زیادی را روی دروازهی یکدیگر خلق می‌کردند که سهم هر تیم یک گل بود. ابتدا میلاد چراغی برای آذرخش و سپس مصطفی ظریفیان برای مقاومت قرچک گلزنی کردند.
حواشی مسابقه
بازی مثل همیشه با ۱۰ دقیقه تاخیر شروع شد.
در ۱۴ دقیقه مانده به پایان نیمه اول بازیکن تیم مقاومت برای دفع توپ ضربه عجیبی به توپ زد که با برخورد به شیشه بالای هواکش سالن بازی، شیشه شکست و روی سر بازیکنان و کادر آذرخش بندر عباس ریخت که خوشبختانه آسیبی به کسی نرسید.
بین دو نیمه مدیرعامل مقاومت قرچک از اسپانسر باشگاه (شرکت جهان اروم ایاز) و علی کبیری(دروازه‌بان سال‌های پیش شهید منصوری قرچک) که درگیر مبارزه با بیماری خود بود توسط شهردار قرچک که بعد از مدت ها به سالن مسابقات آمده بود تجلیل شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار قرچکی پنجشنبه , ۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳

باعث تمام نتایج ضعیف مقاومت فقط سرمربیه. ایشون حتی جوابگوی منتقدین نیستن و به خودشون زحمت پاسخگویی نمیدن