کد خبر : 128270
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 دی 1397 - 11:31
-

جاوید: نصیرلو دوست داشت خودش را مطرح کند/ دلیل اخراجم را نمی‌دانم/ جای تاسف دارد که بازی از شبکه سراسری پخش نشد

جاوید: نصیرلو دوست داشت خودش را مطرح کند/ دلیل اخراجم را نمی‌دانم/ جای تاسف دارد که بازی از شبکه سراسری پخش نشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید درباره اخراجش در بازی دیروز مقابل مس سونگون اظهار کرد: محمود نصیرلو (داور مسابقه) دوست دارد خودش را مطرح کند. من در صحنه‌ای با بابک نصیری (بازیکن مس) درگیری داشتم؛ خطا کردم و داور هم کارت زرد داد اما اصلا نه بی‌ادبی داشتم و نه حرف زشتی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید درباره اخراجش در بازی دیروز مقابل مس سونگون اظهار کرد: محمود نصیرلو (داور مسابقه) دوست دارد خودش را مطرح کند. من در صحنه‌ای با بابک نصیری (بازیکن مس) درگیری داشتم؛ خطا کردم و داور هم کارت زرد داد اما اصلا نه بی‌ادبی داشتم و نه حرف زشتی رد و بدل شد. مسی‌ها و مقداری هم ما اعتراض کردیم اما هیچ اتفاقی نیفتاد که داور بخواهد کارت قرمز دهد.

او افزود: داور برای مدیریت بازی، کارت قرمز داد اما بازی را این‌طوری مدیریت نمی‌کنند بلکه باید با بازیکن صحبت می‌کرد. من دلیل اخراجم را نمی‌دانم. سال‌هاست بازی میکنم اما نمی‌دانم چرا دیروز اخراج شدم. به هر حال بازی بین تیم اول و دوم جدول بود و حساسیت بالایی داشت. اگر داور چیزی شنیده بود، قبول می‌کردیم اما وقتی نه حرف زشت و نه برخورد فیزیکی به وجود آمده دلیلی برای کارت قرمز دادن نیست. این کار فقط از عهده نصیرلو برمی‌آمد.

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند هم‌چنین درباره سطح بازی اظهار کرد: بازی جان‌دار و محکمی بود. به هر حال دو تیم خوب ایران رو به روی هم بودند؛ تیم‌هایی که سابقه قهرمانی ایران و آسیا را داشتند. سالن هم مملو از جمعیت بود و فقط جای تاسف دارد که این بازی از شبکه سه یا ورزش پخش نشد تا مردم ببیند فوتسال چقدر زیباست.

به گزارش ایسنا، مهدی جاوید تا پایان هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال با ۲۵ گل، در صدر جدول گلزنان قرار دارد. او در هر ۱۵ بازی که برای تیمش به میدان رفته، گلزنی کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

لابد اینجا هم تقصیر تیم قم بود که فخیم اخراج شد 😂😁

نام پنجشنبه , ۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱

فرهاد فخیم= حاشیه و حاشیه خخههه