کد خبر : 128319
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 دی 1397 - 17:39
-

لک:هر بازیکنی که در مسیر قهرمانی باشد ،استفاده می کنیم/اشتباهات داوری روی دو گل ما تاثیر گذار بود

لک:هر بازیکنی که در مسیر قهرمانی باشد ،استفاده می کنیم/اشتباهات داوری روی دو گل ما تاثیر گذار بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: بازیکنانم در نیمه اول تاکتیکی تر بازی کردند ولی اشتباهات داوری روی دو گل ما تاثیر گذار بود. نیمه دوم شرایط خوبی نداشتیم، در زمان استراحت فنی با بازیکنان صحبت کردیم و توانستیم مسلط بر بازی شویم. از بچه ها و تماشاگران تشکر می

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: بازیکنانم در نیمه اول تاکتیکی تر بازی کردند ولی اشتباهات داوری روی دو گل ما تاثیر گذار بود. نیمه دوم شرایط خوبی نداشتیم، در زمان استراحت فنی با بازیکنان صحبت کردیم و توانستیم مسلط بر بازی شویم. از بچه ها و تماشاگران تشکر می کنم و امیدوارم این حمایت ها ادامه داشته باشد تا بتوانیم مقام قهرمانی را بدست آوریم.

رضا لک بعد از پیروزی تیمش مقابل مس سونگون اظهار کرد: بازی خوب و حساسی بود، مس قهرمان سال گذشته است و این بازی جدال تیم های اول و دوم جدول بود که به همین دلیل بازی را حساس تر می کرد. ضمن اینکه حواشی بازی و فشاری که روی بچه ها بود با نبودن بازیکنان با تجربه در نیمه دوم در روند بازی تاثیر داشت.

وی افزود: بازیکنانم در نیمه اول تاکتیکی تر بازی کردند ولی اشتباهات داوری روی دو گل ما تاثیر گذار بود. نیمه دوم شرایط خوبی نداشتیم، در زمان استراحت فنی با بازیکنان صحبت کردیم و توانستیم مسلط بر بازی شویم. از بچه ها و تماشاگران تشکر می کنم و امیدوارم این حمایت ها ادامه داشته باشد تا بتوانیم مقام قهرمانی را بدست آوریم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در خصوص استفاده کمتر سایر بازیکنان در زمین تصریح کرد: تقریبا با ۹ بازیکن در این مسابقات حاضر شدیم، بخشی از بازیکنان مصدومیت جزئی دارند و بخش دیگر هم آمادگی لازم را ندارند. وقتی بازی پرفشار است نمی توانیم بازیکنان را راضی نگه داریم بلکه باید ببریم چراکه تماشگر برد می خواهد و من در این بازی سعی کردم از بازیکنانی استفاده کنم که در این جو شرایط بازی بهتری دارند.

لک در پاسخ به اینکه چرا از تعداد محدودی از بازیکنان خود در بازی‌ها استفاده می‌کند، گفت: تا این هفته از لیگ برتر از ۸ یا ۹ بازیکن خود در مسابقات استفاده کرده‌ایم. برخی بازیکنان آسیب‌دیدگی‌های جزئی دارند و برخی نیز آمادگی لازم را ندارند. زمانی که بازی سختی داریم نمی‌توانیم به این فکر کنیم که بازیکن را راضی نگه داریم و باید تماشاگرانی که برد می‌خواهند را راضی کنیم؛ بنابراین از آنهایی که می‌دانستیم می‌توانند در جو بازی با مس سونگون به تیم کمک کنند، استفاده کردیم.

وی در پاسخ به اینکه بازیکنانی که برابر مس بازی نکردند مصدوم بودند یا در سطح این بازی نبودند، بیان داشت: تمام بازیکنان گیتی‌پسند در سطح بازی در لیگ برتر هستند، همان‌طور که علیرضا جوان که از لیگ دسته اول آمده را در نیمه دوم به زمین فرستادم، اما زمانی که مسیر تیم قهرمانی است، هر بازیکنی که در این مسیر به تیم کمک کند را به‌کار می‌گیریم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اضافه کردند: برخی بازیکنان به دلیل مصدومیت‌ از آمادگی کافی به دور هستند و برای رسیدن به آمادگی به زمان بیشتری نیاز دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۸ دی ۱۳۹۷ - ۰:۴۹

سیاه بازى تا کى تا کى میخواى باند بازى کنى لک هان تا کى برو دعا کن فقط یه باخت ندى ببین چى میشه با چند تا بازیکن ریختن رو هم و تو تیم دو دستگى کردنا خراب کردن اسطوره اى مثله کشاورز تا کى اقاى لک خیلى کوچیک تر از کشاورزى همم میدونن تو که هیچى بزرگ تره توام نمیتونن امثال کشاورزا افشین کاظمى را خراب کنن اگه کشاورز بزرگى میکنه هیچى نمیگه تو دیگه سو استفاده نکن دورو باز به امید روزى که از گیتى پرتت کنن بیرون ما هوادارا راحت بشیم فعلاً پشته بردات قایم شو تا ببینیم چى میشه سعید عباسى را نداشتى کارت تموم بود بازى با مس