کد خبر : 128318
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 دی 1397 - 17:40
دسته‌بندی نشده
-

کاظمی:کارهای فخیم در بازی های دیگر هم تکرار شده است/ بیشتر بازی کنم می‌‌توانم مفیدتر باشم/حواشی در بازی های حساس عادی است

کاظمی:کارهای فخیم در بازی های دیگر هم تکرار شده است/ بیشتر بازی کنم می‌‌توانم مفیدتر باشم/حواشی در بازی های حساس عادی است
ازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند پس از بازی مقابل مس سونگون گفت: با پیروزی مقابل مس سونگون راه زیادی از قهرمانی را پیمودیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند پس از بازی مقابل مس سونگون گفت: با پیروزی مقابل مس سونگون راه زیادی از قهرمانی را پیمودیم.
، افشین کاظمی پس از پیروزی تیمش مقابل مس سونگون در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود. از قبل می‌دانستیم که مس سونگون تیم بسیار قدرتمندی است و از بازیکنان خوبی بهره می‌برد. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم با استفاده از حمایت‌های باشگاه و هواداران در این بازی موفق شده و دل مردم را شاد کنیم.

وی افزود: فکر می‌کنم با این پیروزی بخش زیادی از راه قهرمانی را طی کرده‌ایم. البته بازی‌ها به صورت پلی‌آف است و تنها می‌توانیم از امتیاز تیم نخست جدول استفاده کنیم. از طرف دیگر بازی‌ها هنوز ادامه دارد و باید تلاش کنیم تا در دیدارهای باقی‌مانده نتایج لازم را کسب کرده و با عنوان قهرمانی راهی مرحله پلی‌آف شویم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند در مورد حواشی زیاد این دیدار خاطرنشان کرد: نباید وارد این حواشی می‌شدیم. فرهاد فخیم بازیکن بسیار خوبی است اما در تبریز ما چند فیلم دیده بودیم که نشان می‌داد در بازی‌های دیگری هم از جمله بازی با مقاومت این اتفاقات تکرار شده است. با این وجود نباید به این اتفاقات دامن می‌زدیم.

وی ادامه داد: فوتسال همین است و حواشی در بازی‌های حساس عادی است. بعد از اخراج هم دیگر برخورد و اعتراض خاصی صورت نگرفت. البته این را هم باید در نظر گرفت که بازیکنان مس سونگون هم دوست نداشتند نتیجه این دیدار حساس را از دست بدهند. فخیم هم کاپیتان آنها بوده و تلاش می‌کرد تا به عنوان کاپیتان تیمش را رو به جلو هدایت کند و جو بازی را به نفع تیم خودش تغییر دهد.

کاظمی درباره دلیل کمتر شدن تعداد بازی‌هایش نسبت به گذشته گفت: همیشه تلاش کرده‌ام تا حتی اگر تنها یک دقیقه هم در زمین حضور دارم، برای تیمم مفید باشم. حضور من در زمین بر اساس نظر کادر فنی است و فکر می‌کنم در بازی‌هایی که انجام داده‌ام، خیلی خوب ظاهر شده‌ام. به نظر خودم در این بازی هم عملکرد خوبی داشتم. زیاد یا کم بازی کردن من بر اساس نظر کادر فنی است اما خودم معتقدم اگر بیشتر بازی کنم می‌‌توانم برای تیمم مفیدتر باشم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام پنجشنبه , ۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸

فرهاد فخیم فقط دنبال حاشیه هست هیچى هم نداره میخواد خودش رو باحاشیه مطرح کنه داداش خیلى وقته تموم شده

آذربایجان پنجشنبه , ۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰

پسرم تو برو مشقاتو بنویس لازم نکرده پا تو کفش بزرگانی چون فخیم کنی خوب میکنه حاشیه درست میکنه

نام جمعه , ۷ دی ۱۳۹۷ - ۱:۲۳

آذى جون دیگه خودت هم إز حاشیه هاى فخیم خجالت میکشى نه؟!! روت نمیشه إز عملکرد افتضاح فخیم دفاع کنى؟! أشکال نداره برو نُون بگیر برى خونه!!

نام ... پنجشنبه , ۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶

فخیم بزرگ هست ولی یکی از بزرگان پرحاشیه و خشن و بی اخلاق لیگ

Ashkan جمعه , ۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵

فخیم کی هست که دربارش حرف بزنی بزرگ بشه خودتو عشقه کاظمی اسطوره

نام ... جمعه , ۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶

Afshin dost dashtanii

آذربایجان جمعه , ۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲

تو بیا کوچولو با آذی بازی کن فرهاد زمانی که تو تیم ملی بود کاظمی تو محلشون با تو هفت سنگ بازی میکرد خخخخ برو عید نزدیکه درساتو قشنگ بخون پیک نوروزیتو باید حل کنی کوچولو موچولو

Ashkan جمعه , ۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴

آذی جون پرتقال دان زات دان اون موقع که افشین تیم ملی بود شماها تو قنداق بودید ۶با قهرمانی لیگ ۳بار قهرمانی آسیا گل سومی تیم ملی تو جام جهانی به برزیل پرتقال کل خاندان جمع کنی اندازه افشین کاظمی جادوگر فوتسال افتخار ندارن برو سماقتو بمک زاتدان😬😬😬😆