کد خبر : 128317
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 دی 1397 - 17:38
-

یاری :بازی با صنعت پویندگان شیراز قطعا راحت نخواهد بود

یاری :بازی با صنعت پویندگان شیراز قطعا راحت نخواهد بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو اصفهان گفت: بازی با صنعت پویندگان شیراز قطعا راحت نخواهد بود چراکه این تیم مقابل تیم‌های خوب، بازی قابل قبولی به نمایش می گذارد و ما باید با همه توانمان برابرش بایستیم. شهناز یاری در خصوص بازی تیمش مقابل صنعت پویندگان شیراز اظهار کرد: در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو اصفهان گفت: بازی با صنعت پویندگان شیراز قطعا راحت نخواهد بود چراکه این تیم مقابل تیم‌های خوب، بازی قابل قبولی به نمایش می گذارد و ما باید با همه توانمان برابرش بایستیم.

شهناز یاری در خصوص بازی تیمش مقابل صنعت پویندگان شیراز اظهار کرد: در بازی دور رفت مقابل این تیم به نتیجه تساوی رسیدیم، درست است صنعت پویندگان شیراز برای رسیدن به مرحله پلی‌آف خیلی شانسی ندارد ولی از تیم‌های خوب لیگ برتر است که تلاش خودش را می‌کند و بازیکنان خوبی را هم در اختیار دارد.

وی افزود: قطعا بازی راحت نخواهد بود چون مقابل تیم‌های خوب بازی قابل قبولی به نمایش می‌گذارد، در کل تیم قابل احترامی است و ما باید با همه توان مقابلش بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو اصفهان تصریح کرد: یک یا دو بازیکن مصدوم داریم که خیلی مشکل خاصی ندارند و حتی شاید یک نفرشان به بازی هم برسد، همه چیز خوب است و بچه‌ها آماده این دیدار هستند.

یاری خاطرنشان کرد: حساس‌ترین بازی این هفته دربی کرمان است که بین تیم‌های مس رفسنجان و دختران کویر مس انجام می‌شود، فکر می‌کنم این مسابقه خیلی اهمیت دارد چراکه ممکن است جای تیم‌های سوم و چهارم در جدول جابه‌جا شود.

وی ادامه داد: اما در مسابقات دیگر و حتی مسابقه خودمان هر نتیجه‌ای که به دست بیاید جایگاه ما در رده دوم جدول تغییری نمی‌کند، اما بازی ما برابر صنعت پویندگان شیراز از بازی‌های قشنگ این هفته است که جذابیت‌های خودش را دارد و تلاش می کنیم به نحو مطلوب بازی کنیم تا برای دیدارهای بعدی بیشتر آماده شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.