کد خبر : 128334
تاریخ انتشار : جمعه 7 دی 1397 - 13:33
دسته‌بندی نشده
-

تقی‌پور : برای داور دوم آخرالزمان شده بود!/در بازی رفت بی حاشیه حریف را شکست دادیم

تقی‌پور : برای داور دوم آخرالزمان شده بود!/در بازی رفت بی حاشیه حریف را شکست دادیم
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با یادآوری بازی رفت دو تیم در تبریز که تیمش در یک بازی بی‌حاشیه رقیب را شکست داده بود، از اتفاقات این دیدار نیز انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اسماعیل تقی‌پور که از زمان بازگشت خود به نیمکت سرمربیگری تیم مس سونگون توانسته بود تیمش را بدون باخت هدایت کند، روز گذشته در جدال خارج از خانه مقابل گیتی‌پسند موفق به حفظ این روند نشد و به عبارتی دیگر نوار شکست‌ناپذیری مربی بومی فوتسال تبریز پاره گشت.

تقی‌پور پس از این شکست در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: نمی‌دانم چرا این بازی را حساس کرده بودند، درحالی که فینال هم نبود اما نماینده، ناظر و داور ویژه برای آن گمارده بودند. به نظرم این وضعیت جوی باعث شد تا داوران با ترس سوت بزنند مخصوصا داور دوم که تقریبا برایش آخرالزمان شده بود!

وی تأکید کرد: بازی خوبی بود ولی حساسیتی که از بیرون به داخل زمین مسابقه القا شده بود، کمی کار را برای ما سخت کرد. درکل بازی سطح بالایی را شاهد بودیم. با اینکه بازیکنانم در نیمه دوم به بازی برگشتند و توپ و میدان را هم در اختیار داشتیم، اما شرایطی پیش آمد که نتوانستیم به نتیجه لازم دست یابیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با یادآوری بازی رفت دو تیم در تبریز که تیمش در یک بازی بی‌حاشیه رقیب را شکست داده بود، از اتفاقات این دیدار نیز انتقاد کرده و درعین حال گفت: به گیتی‌پسند بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. معتقدم ما به تیم کوچکی نباختیم و حریف تیم بزرگ و پرمهره‌ای بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام جمعه , ۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳

برأى تو که حساس نیست چون تو کاره اى نیستى توى اون تیم به تو گفتند بگو من سرمربى هستم والسلام اصلا خودت رو ناراحت نکن بالام جااان!!!