کد خبر : 128510
تاریخ انتشار : شنبه 8 دی 1397 - 16:42
-

کاظمی: فکر می کنم می توانم بیشتر بازی کنم/ در پلی آف قهرمان را نمی شود حدس زد/ امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم

کاظمی: فکر می کنم می توانم بیشتر بازی کنم/ در پلی آف قهرمان را نمی شود حدس زد/ امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم

افشین کاظمی بازیکن تیم گیتی پسند در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد بازی با مس سونگون گفت: بازی خوبی بود که تقابل تیم هایی که قهرمانی لیگ و آسیا را در کارنامه خود دارند دیدنی از آب در آمد.تبریزی های می خواستند با پیروزی در این بازی به ما نزدیک شوند اما

افشین کاظمی بازیکن تیم گیتی پسند در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد بازی با مس سونگون گفت: بازی خوبی بود که تقابل تیم هایی که قهرمانی لیگ و آسیا را در کارنامه خود دارند دیدنی از آب در آمد.تبریزی های می خواستند با پیروزی در این بازی به ما نزدیک شوند اما بازی جانداری انجام دادیم و موفق به کسب پیروزی شدیم.

کاظمی که در این بازی یک توپ از دروازه بیرون کشید و یک پاس گل دیدنی هم داد در مورد عملکردش تاکید کرد: از شرایط خوبی برخوردار هستم .هر گاه به میدان می روم به این فکر می کنم که با عملکرد خود هوادارانی که در گرما و سرما ما را حمایت می کنند خوشحال کنم.حالا هم از اینکه با پیروی مقابل مس سونگون هواداران با دل خوش به خانه رفتند خوشحالم و امیدوارم به عملکرد خوب خود ادامه دهم.

این بازیکن در مورد علت کم بازی کردنش در ترکیب گیتی پسند گفت:من همیشه سعی کردم چه در تیم ملی و چه تیم های باشگاهی بهترین عملکرد را از خودم داشته باشم. تصورم این است که می توانم بیشتر بازی کنم و برای تیم مثرثمر باشم.

کاظمی در مورد شانس قهرمانی گیتی پسند در پلی آف اذعان داشت: امسال برای اولین بار است که شاهد برگزاری پلی آف هستیم.تااینجا شرایط تیم چه از نظر مدیریتی و چه فنی خوب بوده و رو به جلو هستیم. پلی آف شرایط خاص خودش را دارد و قهرمان از قبل در این شرایط مشخص نیست اما تلاش می کنیم روند خوب خود را ادامه داده و در نهایت قهرمان لیگ شویم.

بازیکن سابق تیم ملی در مورد احتمال دعوتش به تیم ملی از سوی ناظم الشریعه گفت: اتفاقا سرمربی تیم ملی از نزدیک نظاره گر بازی ما با مس بود.من از ۱۶ سالگی در تیم ملی بودم و تا الان که ۳۱ ساله هستم در دفعات مختلف به تیم ملی دعوت شده ام و همیشه به این قضیه افتخار می کنم و با تمام وجود برای تیم ملی بازی خواهم کرد. الان به اوج پختگی رسیدم و ناظم الشریعه هم از نزدیک دید که در این بازی چه نمایشی ارائه دادم و امیدوارم باز هم به تیم ملی دعوت شوم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶

افشین دوست داشتنى و با غیرت

Ashkan شنبه , ۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵

با غیرت حتما دعوت میشی تیم ملی چون حقته💙💙